پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

از هیچ کمکی برای اجرای پروژه فیبرنوری دریغ نخواهم کرد

اپراتور چهارم

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶:۰۰


دکتر حسن تامینی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت ایرانیان نت از روند اجرایی پروژه ی فیبرنوری در این شهرستان جویا شد.

وابمکس نیوز- به گزارش روابط عمومی اپراتور چهارم، شهر رشت جزء هفت کلان شهری که باید پروژه ی فیبرنوری و پهن باند در آن اجرا شود دیده نشده است! اما در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان گیلان باابراز علاقمندی شورای شهراین شهرستان، تفاهم نامه ایجاد شبکه فیبرنوری شهر رشت در حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر نجفی استاندار گیلان به امضای رییس وقت شورای اسلامی شهر  و مدیرعامل ایرانیان نت رسید اما با گذشت بیش از چهار ماه از امضای تفاهم نامه هیچ اقدامی در جهت اجرای آن صورت نگرفته است. 

دکتر تامینی با حضور در اپراتور چهارم مخابراتی، ضمن آشنایی با اهمیت پروژه ی FTTX و زیرساختی بودن این پروژه ی استراتژیک و ملی که بنیان و اساس IT و ICT کشورمان از جمله دسترسی به اینترنت پرسرعت، بر آن بنا می گردد، آمادگی خود را جهت پیگیری موضوع درشهرستان شهر اعلام و تاکید کرد: از هیچ کمکی برای اجرای این پروژه در رشت دریغ نخواهد کرد.

محسن باقری نیز در جریان همین نشست گفت: چون برخورداری از امکانات این پروژه ی ملی را حق مسلم هموطنان و البته همشهریانم می دانم، علیرغم کم توجهی ها برای اجرای پروژه ی فیبرنوری در رشت به تلاش خود ادامه خواهم داد.

محسن باقری چناری خطاب به نماینده رشت گفت: چندی قبل اپراتور چهارم کوشید در منطقه آزاد بندر انزلی هم بستر لازم جهت آغاز پروژه ی فیبرنوری را فراهم کند اما در عمل، با اقبال و استقبالی از آن سو مواجه نشد. 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو