شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۴

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران پیش‌بینی کرد:

استقبال از خدمات ارزش افزوده در آینده‌ای نزدیک

زارعيان

شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹:۰۰


به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه استقبال از خدمات ارزش افزوده روز به روز بیش‌تر می‌شود و تا چندی دیگر استقبال از این خدمات همانند سرویس مکالمه خواهد شد.<BR>

وایمکس نیوز - داوود زراعیان با اشاره به این که استقبال از بازار خدمات ارزش افزوده رابطه مستقیم به سرویس‌های ارایه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه دارد، گفت: اگر تعداد و کارآیی این سرویس‌ها بیش‌تر شود، میزان استقبال کاربران از خدمات ارزش افزوده افزایش می‌یابد.
وی افزود: اپراتورهای تلفن همراه پیش‌بینی می‌کنند تا چندی دیگر استقبال از این خدمات همانند سرویس مکالمه باشد.
زارعیان با بیان اینکه مخابرات به دنبال این است که سرویس‌های بیش‌تر و جدیدتری راه‌اندازی کند، گفت: در روزهای نخست که سرویس پیامک ارایه شد، این سرویس کاملا ناشناخته بود، ولی هم اکنون از سوی مشترکان میلیاردها پیامک در طول یک سال ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سرویس MMS ، GPRS، پراخت از طریق تلفن همراه و سایر سرویس‌های مشابه‌‌ به مرور زمان با استقبال بیشتری مواجه شود، بیان کرد: هر اپراتوری که بیش‌تر کار کند و خدمات ارزش افزوده بیشتری ارایه کند در این حوزه موفق‌تر خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به سرویس جیرینگ همراه اول به عنوان یکی از خدمات ارزش افزوده تلفن همراه گفت: برای این سرویس بازار خوبی در آینده پیش‌بینی می‌شود.
به گفته زارعیان جیرینگ سرویسی است که احتیاح به بستر سازی‌ها مربوط به خود دارد ولی به طور قطع در آینده مورد استقبال قرار می‌گیرد و این سرویس در مناطقی که بانک جود ندارد می‌تواند کارایی بیش‌تر داشته باشد.
گفتنی است، نسل‌های جدید موبایل در کنار خدماتی اصلی همچون پیامک و پیام صوتی امکان استفاده از طیفی گسترده‌تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را برای مشترکان تلفن همراه فراهم می‌کند به این معنی که انتقال دیتا، تلویزیون موبایل، بانکداری موبایل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری به این شکل امکان‌پذیر می‌شود.
 

منبع: ‌موبنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو