شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

رگولاتوری ایران در همایش جهانی رادیو شرکت می کند

تیک نیوز

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران با همکاری سازمان ها و شرکت های عضو گروه کاری در همایش جهانی رادیو (WRC) در سال 2012 شرکت می کند.

 وایمکس نیوز - جلسه ارایه گزارش شرکت ایران در اجلاس پیشنهادی آمادگی همایش بین المللی ارتباطات رادیویی در هنگ کنگ به صورت ویدئو کنفرانس ارایه شد.
رگولاتوری ایران برای آمادگی کامل جهت شرکت در این اجلاس و دفاع از حقوق و منافع کشور از حدود دو سال پیش بعد از اجلاس قبلی، شش گروه کاری مرتبط با سر فصل های اجلاس را با حضور کلیه سازمان های ذیربط کشور از جمله سازمان صدا و سیما، شرکت ارتباطات زیر ساخت، شرکت مخابرات ایران، سازمان فضایی، نیروهای مسلح و شرکت فرود گاه های کشور مشخص کرد.
در عین حال در تمامی اجلاس های آمادگی (APT ) به طور فعال شرکت و مواضع کشور را در قالب اسناد APT برای ارایه به کنفرانس جهانی آماده کرد.
در آستانه آخرین اجلاس آمادگی قبل از کنفرانس که ماه آینده در ژنو تشکیل می شود، جلسه گروه های کاری در حضور معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.
اجلاس همایش جهانی رادیو (WRC) هر چهار سال یکبار برگزار و در آن اصلاحات مقررات رادیویی انجام و خروجی های این اجلاس پایه کتاب و جدول فرکانس جمهوری اسلامی ایران می شود.

 

 

منبع: روابط عمومی سازمان رگولاتوری

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو