یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کميسيون بهداشت:

اثرات پارازيت بر سلامتي مردم بررسي شود

پارازيت

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸:۰۰


يک عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس با تاکيد بر لزوم کم شدن پارازيت‌ها در کشور گفت که بايد با تشکيل کارگروه تخصصي مشخص شود که چه ميزان پارازيت‌ها براي سلامتي مردم اثر مي‌گذارد.

وايمکس نيوز - حميدرضا عزيزي فارساني با بيان اينکه صد در صد در کشور پارازيت‌ وجود دارد گفت: تاثيرات پارازيت براي سلامتي مردم بايد مورد بررسي قرار گيرد. چون اگر امواج پارازيت و حجم آن نياز باشد قطعا بر روي سيستم بدن تاثير مي‌گذارد. مشخص شدن دقيق اين موضوع به مطالعه تحقيقاتي نياز دارد.

وي با بيان اين که اثرات پارازيت‌ها در سلامتي مردم بي تاثير نيست بايد پارازيت‌ها به جاي زياد شدن، به تدريج از بين رود.

اين عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس تاکيد کرد:‌ بايد کارگروهي تخصصي در خصوص تاثيرات پارازيت براي سلامتي مردم تشکيل شود قطعا نتايج اين کارگروه را مي‌توان در کميسيون بهداشت مورد بررسي قرار داد تا ميزان اثرات زيان‌بار پارازيت‌ها بر روي سلامتي مردم مشخص شود. قطعا بايد پارازيت‌ها حذف و يا حداقل کم شده و در حداستاندارد قرار گيرد و يا آنکه به صورت کلي حذف شود. ورود مجلس به اين موضوع ضروري است.

عزيزي فارساني با بيان اينکه به جاي پارازيت‌ بر روي کانال‌هاي ماهواره‌اي بايد فرهنگ استفاده از ماهواره را در کشور نهادينه کرد گفت: بايد به فرزندانمان نحوه درست استفاده از ماهواره و اينترنت و به صورت کلي تکنولوژي را ياد بدهيم. ما در دنيايي زندگي مي‌کنيم که تعاملات ارتباطي بسيار سريع است. بهتر است نحوه استفاده از اينترنت را آموزش دهيم تا کشور و جامعه از آسيب‌ها در آمان باشد.

وي افزود: از آنجا که صادر کردن فرهنگمان به استفاده از تکنولوژي ضروري است بايد در وهله اول نحوه درست استفاده از تکنولوژي را در کشور آموزش دهيم. قطعا بهتر است به جاي صرف هزينه براي پارازيت براي کانال‌هاي ماهواره‌اي، بر روي فرهنگ سازي استفاده درست از اين کانال‌ها هزينه کنيم.

 

منبع : ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو