یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری برگزار شد

جايزه ملي

یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶:۰۰


مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور خسروی معاون وزیر ارتباطات، عضو و دبیر شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت، کارشناسان و فعالان حوزه ICT و مدیران حوزه استاندارد، برگزار شد.

وایمکس نیوز - در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مهندس خسروی معاون وزیرارتباطات ودبیرشورای سیاستگزاری این جایزه  گفت:کلیه گواهینامه های ارائه شده در این فرآیند به امضاء و تایید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیده است.

خسروی با تاکید بر لزوم فرهنگ کیفی‌نگری و جلب رضایت مشتری و مصرف‌کننده در خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان محور تکنولوژی، گفت: یکی از دستاوردهای برگزاری این جایزه در سطح ملی، به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق سازمان‌های فعال در این حوزه است.

وی با بیان اینکه رضایت مشتریان اصلی ترین عامل موفقیت و برخورداری از کیفیت در بنگاههای اقتصادی است، افزود: گسترش امکانات به تنهایی نمی تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی و رسیدن به کیفیت مطلوب  در تمام شئون زندگی مؤثر باشد.

مدیرعامل زیرساخت با اشاره به بمباران اطلاعاتی که به صورت لحظه لحظه در همه جای دنیا در حال شکل گیری است؛ بر عملیاتی شدن تحلیل نتایج و ارتقاء کیفیت تأکید کرد.

مهندس خسروی ارج نهادن به تلاش فعالان در بخش ICT کشور را ضروری برشمرد و افزود: محور تکنولوژی و دانش در حوزه ICT  و کسب رضایت متوازن ذینفعان برای رسیدن به موفقیت پایدار حائز اهمیت است.

دبیر جایزه ملی کیفیت، ایمان و عمل را دوعرصه مهم برای رسیدن به کیفیت مطلوب معرفی کرد و افزود: الحمدلله جایزه ملی کیفیت، هرساله  پیشرفت خوبی را طی می کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.

خسروی بر رضایت پروردگار در رسیدن به کیفیت در مسیرتعالی تاکید کرد و ادامه داد: خروجی برخورداری از جایزه ملی کیفیت به نفع ارائه دهندگان خدمات و محصول است.

 

منبع : سیتنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو