پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سید ابوالحسن فیروزآبادی، تاکید کرد:

آمادگی رایتل برای ارائه‌ی تعرفه‌های ارزان‌تر اینترنت در حوزه‌ی آموزش مجازی

رايتل

پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۰۰


قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه های ارزانتر اینترنت برای برنامه های آموزش مجازی را داراست.

وایمکس نیوز - سید ابوالحسن فیروزآبادی در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رایتل، گفت: طبق گزارش های دریافتی با گذشت کمتر از 2 سال از آغاز به کار دولت یازدهم اقدامات و پیشرفت های خوبی در رایتل اتفاق افتاده است.

وی افزود: در حال حاضر رایتل 240 شهر را تحت پوشش شبکه نسل سوم قرار داده است که این رقم تا پایان سال به 450 شهر خواهد رسید. در همین راستا و در ادامه توسعه  به توسعه خدمات در حوزه های مختلف مبتنی بر شبکه های تلفن همراه متمرکز خواهیم شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر می توان از امکانات و زیرساخت های رایتل در بحث آموزش، آموزش های مجازی و توسعه شبکه تلفن همراه استفاده کرد.

فیروزآبادی همچنین با اشاره به آموزش مجازی، گفت: در حوزه آموزش مجازی اخیرا در دانشگاه ها اقدامات خوبی صورت گرفته که نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد و زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه های ارزانتر اینترنت برای برنامه های آموزش مجازی را داراست.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد: رایتل تنها اپراتوری است که شبکه آن نسل 3 و بالاتر از نسل 3 را پشتیبانی می کند.

 

منبع : سیتنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو