یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

هفتمین دوره مجمع عمومی عادی سالیانه مخابرات برگزار شد

مجمع ساليانه مخابرات

پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰


هفتمین مجمع عمومی سالیانه مخابرات در روزهای آغازین مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران و در راستای پرداخت سود سالیانه سهامداران کل و جزء برگزار شد.

وایمکس نیوز - هفتمین مجمع عمومی سالیانه مخابرات با حضور هیأت مدیره شرکت، اعضاء ناظر،  34\55 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی و در غیاب نصراله جهانگرد نماینده وزارت ارتباطات و محمد روح الهی نماینده مجموعه سهام عدالت برگزار شد.

هدف از این جلسه مشخص نمودن سهم سود سهام از طرف شرکت مخابرات ایران عنوان شد که با پرسش و پاسخ بین هیئت رئیسه جلسه و سهامداران ادامه یافت.

غالب مطالب مطروحه از سوی  سهامداران درخصوص بالابردن تعرفه ها به جهت سود دهی بیشتر، اعلام نارضایتی از تصرف ساختمان مرکز آموزش شرکت مخابرات از سوی وزارت ارتباطات و  تضییع حقوق سهامداران  در همکاری های مشترک با سایر اپراتورها مطرح شد.

مدرس خیابانی  رئیس جلسه مجمع در رابطه یاحفظ و حراست از اموال ومنافع سهامداران  اظهار داشت : با حفظ ضوابط قانونی تلاش می کنند تا حقوق سهامداران را تأمین نمایند.

بخش دیگری از درخواست های سهامداران در راستای تأمین خسارت ناشی از ثابت ماندن تعرفه ی نرخ مکالمات در 10 سال گذشته بود که بنا به نظر هیئت رئیسه مجمع به منظور باقی ماندن در شرایط رقابتی خدمات دهندگان،و حفظ حداکثری مشترکان صورت گرفته است.

در نهایت بنا به خواسته ی هیئت رئیسه جلسه  و بنا به توافقات فی مابین سهامداران حقوقی و حفظ حاشیه امن سوددهی ، %50 از سود حاصله در شرکت مخابرات سرمایه گذاری شد که اعتراض شدید سهامداران حقیق حاضر در مجمع را به همراه داشت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو