یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا واقعا سامسونگ چنین وسیله ای برای Galaxy S6 Edge Plus آماده کرده است؟

تلفن همراه

یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰


آنقدر این روزها اخبار درباره مدل های جدید سامسونگ منتشر شده است که احتمالا همه می دانند قرار است در تاریخ 13 آگوست (5 روز دیگر) شاهد معرفی دستگاه های Galaxy Note 5، Galaxy S6 Edge Plus و همچنین یک تبلت جدید از سری گلکسی خواهیم بود. درباره Galaxy S6 Edge Plus گفته می شود این دستگاه به جز در نمایشگر، تفاوتی با مدل اصلی ندارد و تنها از صفحه نمایش بزرگتری استفاده می کند. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد با ترفند دیگری این مدل جدید را جذاب کند.

وایمکس نیوز - حساب کاربری مطرح @evleaks امروز تصویری رندر شده از Galaxy S6 Edge Plus را به همراه یک کیس کیبورد QWERTY منتشر کرد. البته مشخص نیست خود سامسونگ این کیس را ساخته یا اینکه پای شرکت تولید کننده دیگری در میان است، اما در هر صورت از کلیدهای مخصوصی که در زیر آن وجود دارند می توان فهمید به صورت اختصاصی برای اندروید طراحی شده است. قرار گرفتن این کیبورد روی S6 Edge Plus باعث به وجود آمدن شرایط غریبی شده اما اگر شاهد عرضه رسمی چنین وسیله ای در بازار باشیم، بدون شک در میان افرادی که تایپ مکانیکی را به تایپ کردن روی صفحات لمسی ترجیح می دهند هواخواهان زیادی پیدا خواهد کرد. همچنین با توجه به اندازه این کیبورد (که همان طور که در تصویر مشخص است دقیقا به اندازه یک S6 Edge Plus می باشد) و همچنین لبه های خمیده آن که در هماهنگی کامل با گوشی جدید سامسونگ هستند می توان پیش بینی کرد به زودی (و شاید هم زمان با خود دستگاه) شاهد عرضه این کیبورد جالب هم باشیم.

این صفحه کلید جالب ما را به یاد تلفن هوشمند معروف سونی و اریکسون یعنی P990 انداخت! نظر شما درباره این وسیله جانبی چیست؟ شما تایپ مکانیکی را ترجیح می دهید یا تایپ روی نمایشگرهای لمسی؟

 

منبع : مجله سخت افزار

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو