شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت پست:

اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مقرون به صرفه است


دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۷:۰۰


با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، خدمات ارایه شده توسط این شرکت به نفع مردم، سازمان‌ها و نهادها است

وایمکس نیوز  - محد حسن کرباسیان، رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت پست در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی پست قزوین و در جمع خبرنگاران در مورد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: با اجرای این طرح و افزایش نسبی قیمت‌ها به خصوص افزایش قیمت سوخت، نقش پست در کاهش سفرها و مراجعات مردم به سازمان ها پر رنگ‌تر می‌شود.
رییس هیات ‌مدیره شرکت پست با اشاره به انجام بسیاری از خدمات پستی به صورت غیر حضوری افزود: تحقق این مهم کاهش بخش زیادی از سفرهایی که پیشتر برای انجام کارهای اداری یا خرید صورت می‌گرفت را موجب شده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه www.ebazaar-post.ir در 31 استان کشور گفت: با ایجاد بازار الکترونیکی پست، از این پس خریداران کالاها می‌توانند، کالاهای مورد نیاز خود را پس از خرید، از طریق شرکت پست تحویل گیرند.
کرباسیان در راستای تحقق دولت الکترونیکی از راه‌اندازی موتور جستجوگر ملی و طراحی یک میلیون صندوق پستی الکترونیکی که در آینده نیز به 10 میلیون صندوق افزایش می‌یابد، خبر داد.
وی با اشاره به برخورداری شرکت پست از نرم‌افزار آنلاین در دفاتر پستی گفت: با نصب این نرم‌افزار قصد داریم ضمن ارسال مکانیزه مرسولات پستی، ارسال‌کنندگان و دریافت کنندگان مرسوله را با کدهای رهگیری از وضعیت مرسوله آگاه کنند.
کرباسیان گفت: با توجه به اینکه طی شش سال گذشته هیچ‌گونه افزایش نرخ پستی نداشته‌ایم، ولی با این حال امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب بتوانیم زمینه ارایه خدمات رفاهی و معیشتی کارکنان خود را بیش از گذشته فراهم آوریم.
 

 

منبع: ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو