یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر واعظي خبر داد:

دولت همواره حامي بخش خصوصي و خواستار حضور اين بخش در صنعت فاوا

واعظي

یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: دولت همواره حامي بخش خصوصي و خواستار حضور اين بخش در فاوا است و به هيچ عنوان جاي اين بخش را نخواهد گرفت.

وايمکس نيوز - به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در سومين نشست فعالان فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور در محل پژوهشگاه وزارت ارتباطات اظهار کرد: عزم دولت براي فعال تر شدن بخش خصوصي جدي است و با جديت از اين بخش حمايت خواهد کرد.

دکتر واعظي گفت: اراده دولت براي فعال شدن بخش خصوصي اين نيست که فقط پول تزريق کند و همه کارها را خود انجام دهد بلکه بخش خصوصي بايد فعاليت هاي خود را به موازات عملکرد دولت افزايش دهد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خاطرنشان کرد: بخش هاي خصوصي بايد با تقويت يکديگر قوي تر عمل کنند و فقط منتظر حمايت هاي دولتي نباشند.

لازم به ذکر است يافته هاي منتشر شده از مرکز آمار ايران در شهريورماه امسال نشان مي دهد سهم بخش خصوصي از اشتغال ايجاد شده در کشور به نزديک 84 درصد افزايش يافته است.

به اين ترتيب بخش عمومي و دولتي 16 درصد اشتغال ايران را در دست دارند.

سومين نشست فعالان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پژوهشگاه وزارت ارتباطات برگزار شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو