شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مهری خبرداد:

شرکت پست باید خود را برای شرایط پس از برجام آماده کند

مهري - پست

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰


مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست گفت : امروزه فناوری اطلاعات در توسعه پست نوین و خدمات جدید پستی نقش بنیادی ایفا می کند و لازم است، شرکت پست خود را برای شرایط پس از برجام آماده کند.

وایمکس نیوز - به گزارش مرکز روابط عمومی  واطلاع رسانی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مهری در دیدار ازمرکز فناوری اطلاعات پست، راه اندازی سرویس ها و سامانه های نوین با رویکرد کسب و کار را ضروری دانست و  افزود:  لازم است در طراحی این خدمات، موضوع تجارت الکترونیک و GNAF مد نظر قرار گیرد.
 وی با بیان اینکه شرکت پست می بایست خود را برای شرایط جدید کشور آماده کند ادامه داد: به دنبال  تعامل سازنده با واحدهای حوزه فنی و استانی و شناسایی نیازهای آنها هستیم.
 مهری با اشاره به این که جهت گیری شبکه می بایست در راستای سیاست های دولت صورت گیرد افزود: توسعه ابنترنت اشیا و کسب و کار الکترونیکی در فرایندهای پستی با جدیت دنبال شود.
رییس هیات مدیره بر مشارکت جمعی در پیشبرد اهداف شرکت تاکید و خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر و استفاده از نظرات و پیشنهادات متخصصین داخلی و خارجی می تواند در این امر موثر واقع شود.
 همچنین، نظارت کافی بر امنیت اطلاعات، جهت گیری سرمایه گذاری ها در راستای تولید ترافیک، افزایش درآمد، کاهش هزینه و ارتقای کیفیت از دیگر محورهای مورد تاکید مهندس مهری در این جلسه بود.
 مهری  درادامه اظهارکرد: می بایست از ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات در جهت بهبود فرایندها نهایت بهره را ببریم.
رییس هیات مدیره خواستار تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات و برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شد .
مدیرعامل استفاده از توان بخش خصوصی را در تسهیل و ارتقای کیفیت امور موثر دانست و گفت:  به دنبال  افزایش توان و ظرفیت پست استان ها به ویژه در زمینه نیروی انسانی  هستیم.
وی ضمن تاکید بر تدوین چارت سازمانی جدید مرکز فناوری اطلاعات عنوان کرد: با توجه به اهمیت این بخش نزد شبکه می بایست نیروهای متخصص در حوزه IT جذب و به کارگرفته شود.
مدیرعامل پست، استقلال حوزه IT را مهم برشمرد و اظهار داشت: می بایست تمامی بخش ها از اهداف و برنامه های این حوزه حمایت  کنند.
مهندس مهری در پایان ارایه گزارش تحلیل وضعیت موجود از بعد زیرساختی ، امنیتی و نرم افزاری را برای توسعه بخش فناوری اطلاعات ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: پیشنهاد راهکارها نیز با رویکرد یکپارچه ساری قراردادها، بهینه سازی امور و حذف فرایندهای زاید صورت گیرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو