دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلگرام
تلگرام

نسخه جدید تلگرام با محدودیت‌های کمتر خارج از گوگل پلی منتشر شد

پیام‌رسان تلگرام اندروید حالا نسخه‌ای اضافه دارد که به‌صورت مستقیم از وب‌سایت این شرکت قابل دانلود است. تلگرام برای رهایی از محدودیت‌های فروشگاه گوگل پلی این نسخه را به شکل مستقیم در اختیار کاربران قرار داده تا افراد برای نصب این اپ لزوما نیازی به مراجعه به گوگل پلی نداشته باشند.

ادامه مطلب

تلگرام

سرنوشت تلگرام، از نشت اطلاعات کاربران تا ادامه روند فیلترینگ

داستان تلگرام در سال ۱۳۹۹ با نشت اطلاعات کاربران از طریق پوسته‌های فارسی و غیررسمی این اپلیکیشن آغاز شد و با ادامه فیلترینگ این پیام‌رسان بدون تصمیمی برای رفع مسدودیت آن، پایان یافت.

ادامه مطلب

تلگرام

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری ابوظبی در تلگرام

صندوق دولتی ابوظبی و شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز مجموعا ۱۵۰ میلیون دلار در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام سرمایه گذاری کردند.

ادامه مطلب

جهرمی

کانال وزیر ارتباطات در تلگرام تیک آبی گرفت

کانال محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیام رسان خارجی تلگرام در حالی تیک آبی گرفت که چنین اقداماتی پیش از این توسط شورای عالی فضای مجازی ممنوع اعلام شده بود.

ادامه مطلب

تلگرام

قابلیت های جدید به تلگرام اضافه می شود

پیام رسان تلگرام که اکنون هم قابلیتهای زیادی دارد، بزودی صاحب قابلیتهای جدیدی خواهد شد.

ادامه مطلب

تلگرام

برای توسعه خود؛

تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می‌کند

روزنامه کامرسانت روسیه در خبری اعلام کرد پیام‌رسان تلگرام در نظر دارد یک میلیارد دلار اوراق قرضه خود را به سرمایه‌گذاران منتخب بفروشد و از این طریق باعث جذب سرمایه برای توسعه شرکت شود.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام پردانلودترین اپلیکیشن جهان شد

مرکز تحقیقاتی Sensor Tower در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که اپلیکیشن تلگرام توانست در ماه ژانویه، بیشترین میزان دانلود را در میان اپلیکیشن‌های غیربازی از آن خود کند.

ادامه مطلب

سیگنال

تنطیمات مهمی که باید پیش از استفاده از تلگرام یا سیگنال انجام دهید

در پی واکنش منفی کاربران به تغییرات حریم خصوصی واتس‌اپ، اپلیکیشنهای تلگرام و سیگنال محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده و اکنون دهها میلیون نفر برای نخستین بار در حال استفاده از این پیام رسانها هستند اما آنها هم مانند واتس‌اپ تنظیمات مهمی دارید که پیش از شروع به استفاده باید تغییر داده شوند.

ادامه مطلب

تلگرام

حذف حساب کاربری در تلگرام در ۵ گام

حذف حساب تلگرام کار راحتی است اما نمی تواند از اپلیکیشن انجام شود و باید از طریق مرورگر وب دنبال شودو البته غیرقابل برگشت است. زمانی که حساب کاربری حذف شد، همه اطلاعات شما شامل پیامها، گروهها و تماسها پاک خواهند داشت.

ادامه مطلب

تلگرام

شمار کاربران تلگرام از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرد

شمار کاربران پیام رسان تلگرام در سه روز گذشته در پی انتقاد از تغییرات جدید حریم خصوصی در واتس‌اپ، بیش از ۲۵ میلیون نفر افزایش یافت و از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرد.

ادامه مطلب