دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلگرام
حسن خجسته

حسن خجسته

سه نکته ارتباطي درباره تلگرام

چرا برخى دوستان و اهالى ارتباطات از مسدود شدن تلگرام برآشفته‌اند و اين کار را بى اثر مى‌دانند؟!

ادامه مطلب

تلگرام

به نسخه‌هاي غيررسمي تلگرام اعتماد نکنيد

اگرچه نرم‌افزارهاي متن‌باز فرصتي براي توسعه و حل اشکالات برنامه‌ها را به برنامه‌نويسان مي‌دهند، اما هکرها هم بيکار ننشسته و بدافزارهاي خود را در پوشش فريبنده سرويس‌هاي جانبي نرم‌افزارها به کاربران قالب مي‌کنند.

ادامه مطلب

بدافزار تلگرام

لينک تماس صوتي و تصويري تلگرام ويروس است؟

يک لينک در گروه‌هاي تلگرامي منتشر شده که کاربران را به دانلود سرويس تماس صوتي و تصويري تلگرام دعوت مي‌کند؛ ظاهرا اين لينک ويروس بوده و به کاربران توصيه مي‌شود برروي آن کليک نکرده و به‌روزرساني‌ها و قابليت‌هاي تلگرام را تنها از مارکت‌هاي معتبر و يا وب‌سايت اين شرکت دانلود کنند.

ادامه مطلب

تلگرام

قول مساعد مسئولان براي رفع فيلتر تلگرام تا فردا

يک عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از قول مساعد مسئولان مربوطه براي رفع فيلتر تلگرام تا فردا (پنج‌شنبه) در جلسه اين کميسيون خبر داد و گفت که وزارت خارجه مامور به تهيه شکايتي به سازمان ملل و مراجع قانوني بين‌المللي درباره کمک‌هاي آمريکا و عربستان براي ايجاد اغتشاش در کشور و به دنبال آن وارد شدن خسارات شد.

ادامه مطلب

تلگرام

نحوه استفاده همزمان از چند اکانت در تلگرام

اپليکيشن پيام‌رسان تلگرام روز گذشته در جديدترين به‌روزرساني خود، چند قابليت جديد را براي سهولت استفاده کاربران افزود که مي‌توان به امکان استفاده همزمان از چند اکانت اشاره کرد.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام سرانجام صاحب دفتر کار شد!

پاول دوروف، بنيانگذار شبکه تلگرام اعلام کرد که پس از سه سال سفر به سراسر جهان سرانجام تصميم گرفته است تا دفتر تلگرام را در دوبي افتتاح کند.

ادامه مطلب

Lyrics Bot

معرفي ربات Lyrics Bot؛ دريافت متن آهنگ ها به کمک تلگرام

پيدا کردن متن آهنگ ها به هيچ وجه کار پيچيده اي نيست. کافيست پنچره مرورگر را باز کنيد و از طريق گوگل، به جستجوي متن آهنگ مورد نظر خود بپردازيد. اينجاست که در يک چشم بر هم زدن بيشمار لينک مختلف روي صفحه ظاهر مي شوند که با ورود به هر يک مي توان به متن آهنگ ها دسترسي پيدا کرد.

ادامه مطلب

تلگرام

چرا تلگرام مختل شد؟

تلگرام امروز در نقاط مختلف ایران به قطعی و اختلال دچار شد و این در حالی بود که دیگر برنامه‌های اجتماعی فعال و در دسترس بودند و ظاهرا اختلال تلگرام از اشکال در شبکه‌ داخلی نبوده است.

ادامه مطلب

تلگرام-واتس آپ

افغانستان از فیلترکردن تلگرام و واتس آپ منصرف شد

هفته گذشته خبرهایی در مورد احتمال فیلترشدن واتس اپ و تلگرام در افغانستان به دلایل امنیتی منتشر شد که با اعتراض کاربران، دولت این کشور از این تصمیم منصرف شد.

ادامه مطلب

تلگرام

کاربران تلگرام مراقب این باج‌افزار باشند

باج‌افزاری در حال گسترش است که از طریق برنامه‌ها و کانال‌های تلگرام منتشر می‌شود و لازم است کاربران در صورت مشاهده این برنامه‌ها از دانلود و نصب آنها خودداری کنند.

ادامه مطلب