دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلگرام
تلگرام

سرویسهای جدید پریمیوم به تلگرام اضافه خواهد شد/تلگرام پولی می‌شود

در حالی که تعداد کاربران تلگرام به ۵۰۰ میلیون نفر نزدیک می‌شود پاول دوروف بنیانگذار این پیام رسان محبوب از پولی شدن بخشی از این اپلیکیشن خبر داده است.

ادامه مطلب

عباس مقتدایی

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دولت در محاسبه ترافیک تلگرام تخلف کرده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دولت در محاسبه ترافیک تلگرام تخلف کرده است، گفت: در این راستا طرح سئوالی از وزیر ارتباطات به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شده است.

ادامه مطلب

تلگرام

هشدار جدي به کاربران

هر تلگرامي را نصب نکنيد!

يک کارشناس فناوري اطلاعات، غيرفعال کردن قابليت امنيتي گوگل براي نصب دوباره‌ تلگرام‌هاي ايراني را به غيرفعال کردن آنتي‌ويروس تشبيه کرد که مي‌تواند اثرات مخرب امنيتي داشته باشد. به گفته وي فيلترينگ اين عادت بد را بين مردم جا انداخت که هر تلگرام ناشناسي را که در کانال‌ها و گروه‌ها مي‌بينند، نصب کنند، اما برخي از اين اپليکيشن‌ها مي‌تواند منجر به يک فاجعه اطلاعاتي شود.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام‌هاي بي‌فيلتر، مهمان‌هاي ناخوانده

نسخه‌هاي بدافزاري از تلگرام‌هاي بدون فيلتر در حالي نقش مخربي روي سيستم کاربران دارند که در مواردي بدون آگاهي کاربر حتي به ارسال پيام و نسخه‌هاي بدافزاري از خود در گروه‌هاي ليست مخاطب کاربر اقدام مي‌کنند.

ادامه مطلب

جهرمي

تازه‌ترين اظهارات آذري‌ جهرمي درباره تلگرام

عضو کابينه دولت دوازدهم گفت: پيام برخي ائمه‌ جمعه براي رفع فيلتر تلگرام را دريافت کرديم اما دستگاه قضا همچنان بر سر نظر خود باقي است و ما تغييري در عقيده‌ دستگاه قضائي نسبت به اين مسئله نمي‌بينيم.

ادامه مطلب

تلگرام

عليرغم ادعا درباره حريم خصوصي؛

تلگرام دسکتاپ آي پي آدرس کاربران را فاش کرد

يک محقق امنيتي کشف کرده نسخه هاي قديمي تر دسکتاپ پيام رسان تلگرام هنگام برقراري تماس صوتي، اطلاعات مربوط به نشاني پروتکل اينترنت کاربران را فاش مي کرده است.

ادامه مطلب

تلگرام

به درخواست تعدادي از نمايندگان؛

مذاکرات پنهاني دولت با مدير تلگرام در مجلس بررسي مي‌شود

موضوع مذاکرات پنهاني دولت با مدير شبکه پيام رسان تلگرام، به درخواست تعدادي از نمايندگان، در کميسيون صنايع مجلس بررسي مي شود.

ادامه مطلب

تلگرام

چرا تلگرام از دل مردم بيرون نمي‌رود؟

کارشناس فضاي مجازي با اشاره به دلايل اقبال عمومي مردم از تلگرام گفت: اين پيام رسان بسته به تغييرات شرايط، آپشن‌هاي جديدي براي رفع نياز مخاطبان خود ارائه مي کند و همين باعث ماندگاري اين پيام رسان در فضاي مجازي شده است.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام با چه شرطي رفع فيلتر مي‌شود؟

برخي بر اين عقيده‌اند که تلگرام اکنون در حالتي از بيم و اميد فيلتر و رفع فيلتر قرار گرفته و در آخرين اظهارنظرها، اعلام شده اگر خدمات پايدار داخلي در حوزه پيام‌رسان‌ها ايجاد شود، احتمال رفع فيلتر تلگرام در آينده وجود دارد.

ادامه مطلب

تلگرام

پیام رسان تلگرام با ابلاغ قضایی در ایران مسدود شد

در پی ابلاغ دستور قضایی مبنی بر مسدودسازی پیام رسان تلگرام، از ساعاتی پیش این پیام رسان از دسترس کاربران خارج شد.

ادامه مطلب