جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه تهران به سوالات شهروندان در رادیو تهران

شهروندان استان تهران می توانند از طریق تماس با رادیو تهران، مشکلات مخابراتی خود را با مدیر مخابرات منطقه تهران مطرح کنند.

تاکید وزیر ارتباطات به مقررات گذاری در حوزه فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معارفه اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات با اشاره به خلاء مقررات در حوزه فناوری اطلاعات، از اعضای جدید این کمیسیون خواست اولویت خود را مقررات گذاری در این حوزه قرار دهند.

پایان رسمی مرورگر اینترنت اکسپلورر

مایکروسافت پس از ۲۷ سال قصد دارد قدیمی‌ترین مرورگر اینترنت یعنی اکسپلورر را بازنشسته کند.

استفاده از پنجره واحد دولت هوشمند برای رصد آسیب‌های اجتماعی

وزارت ارتباطات امکان استفاده از پنجره واحد خدمات دولت هوشمند را برای اتصال سامانه جامع رصد آسیب های اجتماعی فراهم می کند.

فرانسوی‌ها وارد بازار موبایل ایران شدند

عمران‌تل از برند فرانسوی ویکو (Wiko) رونمایی کرد. تا کنون یک مدل از گوشی‌های Wiko با نام T۳ در بازه قیمتی ۴ میلیون تومان وارد بازار شده است و سایر مدل‌های این برند به زودی وارد بازار می‌شوند.

اعضای رسمی کمیسیون رمزارز انجمن فین‌تک انتخاب شدند

انتخابات رسمی کمیسیون رمزارز انجمن فین‌تک ۱۸ خرداد برگزار شد و رئیس، نایب‌رئیس و دبیر کمیسیون رمزارز از سه صرافی نوبیتکس، بیت‌پین و بیت‌مکس انتخاب شدند.

بازگشت مابه‌التفاوت تعرفه پستی به مردم آغاز شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز پرداخت مبالغ اضافه دریافتی خدمات پستی خبر داد و گفت: درخواست‌های کاربران برای دریافت مابه‌التفاوت وجوه پستی که از آنها دریافت شده بود، در حال رسیدگی است و تاکنون وجوه ۱۸۰ نفر عودت شده است.

سامانه‌های شهرداری پس از یک هفته اختلال به حالت عادی برگشت

سرانجام شهرداری تهران اعلام کرد که موفق شده سامانه‌های شهرداری را پس از یک هفته اختلال به حالت عادی برگرداند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: در چیستی فضای مجازی با مشکلاتی دست به گریبان هستیم

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه هنوز در چیستی فضای مجازی با مشکلاتی دست به گریبان هستیم، گفت: دچار فقر مفرط در حوزه مطالب و مباحث عصر فضای مجازی هستیم.

تشخیص بیماری شایع قلبی با قابلیت جدید اپل واچ

شرکت اپل سیستم عامل جدید ساعت هوشمند «اپل واچ» را معرفی کرده است که با نظارت بر ضربان قلب و تشخیص به‌موقع ریتم نامنظم می‌تواند عامل نجات کاربران از مرگ شود.

مطالب پر بازدید آرشیو