چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

رئیس سازمان ثبت احوال خبر داد: راه اندازی مجدد خط تولید کارت ملی هوشمند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، با بیان اینکه خط تولید کارت هوشمند ملی مجددا راه‌اندازی شده از صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی با استفاده از تکنولوژی داخلی خبر داد.

تغییر قیمت کالاها دیگر دلبخواهی نیست!

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان لیستی از اقلام منتخب اعلام کرده که از این به بعد تغییر قیمت آن‌ها پس از ارائه مستندات و مدارک مرتبط و انجام محاسبات کارشناسی از سوی این سازمان و در صورت تصویب در ستاد تنظیم بازار انجام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز

معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز خبر داد و گفت: امکان نام‌نویسی تمامی اقشار در ۶۶۰ شهر دیگر نیز فراهم شده است.

مدارک گم‌شده‌تان را جست‌وجو کنید

گم کردن مدارک هویتی مانند کارت ملی و گواهینامه از مشکلات بزرگ است و دریافت دوباره این مدارک هم دردسرهای خود را دارد، اما اگر مدارک گم‌شده به پست تحویل داده شود، می‌توان آنها را در سامانه پست‌یافته به‌راحتی پیدا کرد.

امکان تست کرونا با گوشی هوشمند در خانه فراهم شد

خبرگزاری فون آرنا از راه اندازی برنامه ویژه Detect به همراه کیت، خبر داد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در خانه با استفاده از گوشی هوشمندتان تست کرونا بگیرند.

احتمال تمدید ثبت اطلاعات در سامانه املاک

معاون وزیر راه و شهرسازی از ارایه پیشنهاد تمدید ثبت اطلاعات سکونتی مردم در سامانه ملی املاک و اسکان تا پایان سال خبر داد.

عوارض تجویز فوری نسخه الکترونیکی دارو از اول دی‏‏‏‌ماه نسخه کاغذی به‏‏‏‌طور کامل کنار گذاشته می‏‏‏‌شود

رار است از اول دی‌ ماه، دفترچه‌‌‌‌های کاغذی به‌‌‌‌طور کامل از فرآیندهای درمانی حذف شده و آخرین گام پروژه نسخه الکترونیک برداشته شود. با این‌حال با گذشت ‌‌‌‌ماه‌‌‌‌ها از آغاز این طرح، هنوز ایرادات آن به‌‌‌‌طور کامل رفع نشده و بسیاری از مردم، آنچنان که باید از اجرای این طرح رضایت ندارند.

تمامی جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد تمامی جایگاه‌های سوخت در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند.

سامانه سوخت امروز متصل می‌شود،سهمیه‌ها در ابهام

حدود یک هفته از اختلال سامانه هوشمند توزیع سراسری سوخت می‌گذرد. اختلالی که مسئولان پس از چند ساعت آن را حمله سایبری نامیدند.

مطالب پر بازدید آرشیو