سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه تهران به سوالات شهروندان در رادیو تهران

شهروندان استان تهران می توانند از طریق تماس با رادیو تهران، مشکلات مخابراتی خود را با مدیر مخابرات منطقه تهران مطرح کنند.

ارائه تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی همراه اول برای حجاج

با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، همراه اول از ارائه تعرفه‌های ویژه و بسته‌های استثنایی رومینگ بین‌الملل برای کاهش هزینه‌های ارتباطی زائران خانه خدا خبر داد.

معرفی بسته‌های پرحجم اینترنت همراه توسط شاتل موبایل

شاتل موبایل بر اساس نیازسنجی و تحلیل الگوی مصرف مشترکین خود، از ارائه بسته های پرحجم جدید و مقرون به صرفه اینترنت همراه خبر داد.

سقف هزینه اینترنت اپراتورهای همراه چقدر است؟

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف هزینه یک گیگابایت اینترنت در سیم‌کارت‌های دائمی ۴۰۰۰ تومان و برای خطوط اعتباری ۶۳ هزار تومان محاسبه می‌شود و البته در سال‌های گذشته افزایش کیفیت تصاویر و ویدیوهای آنلاین و افزایش مصرف اینترنت اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در افزایش مصرف اینترنت کاربران تاثیر داشته است.

یک بام و دو هوای ادعای بی‌پولی و هزینه‌های اضافه/ وزارت ارتباطات و اپراتورها باید ضمانت بدهند

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت می‌گوید: رفتار اپراتورهای موبایل متناقض است؛ زیرا از یک سو ادعا می‌کنند برای توسعه شبکه، درآمد ندارند و از طرف دیگر هزینه‌های غیرضروری می‌کنند.

مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت مخابرات ایران ۶تیر ماه برگزار می شود

مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق‌العاده و بطور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام)، روز دوشنبه ۶تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

چند نکته مهم درباره ترابردپذیری شماره موبایل

متقاضیان استفاده از سرویس ترابرد شماره تلفن همراه می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین یا پایگاه اینترنتی اپراتوری که قصد مهاجرت و استفاده از شبکه‌اش را دارند، از شرایط ترابرد شماره مطلع شده و درخواست خود را ثبت کنند.

تقسیم کار ملی؛ برای یک پروژه ملی

ارتباطات ثابت در یک دهه گذشته تغییر بنیادینی را پشت سر گذاشت تا متناسب با تغییرات فناوری توسعه خدمات آن در سراسر کشور سرعت یابد.

مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند.

برای رفع خرابی تلفن ثابت با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید

مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

مطالب پر بازدید آرشیو