سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

کیفیت اینترنت موبایل ۲ برابر می‌شود

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه طبق برنامه ریزی، کیفیت اینترنت موبایل تا ۳ سال آینده حداقل دو برابر می‌شود، گفت: در ۳ سال آینده به ۱۰ درصد جمعیت کشور، نسل پنجم اینترنت (۵G) ارائه می‌شود.

پاسخگویی به ۸۰۰ هزار تماس مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در سال ۱۴۰۰، به درخواست حدود ۸۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

آغاز تغییر در بسته‌های اینترنت اپراتورهای موبایل

بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد دو اپراتور همراه اول و ایرانسل تغییرهایی در نحوه ارائه بسته‌های اینترنت خود داشته‌اند. برای مثال بعضی از بسته‌های حجیم اکنون تنها از طریق اپلیکیشن این شرکت‌ها قابل خرید هستند و روی وب‌سایت قرار ندارند. در بعضی موارد نیز امکان خریداری بسته‌ها از طریق وبسایت فروشگاه همراه اول و ایرانسل یا شماره‌گیری کد USSD وجود ندارد.

سهم دولت قبل از مشکلات مخابرات /درخواست‌های بی‌پاسخ از آذری جهرمی

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم معتقد است که بخشی از دلایل مشکلاتی که هم اکنون شرکت مخابرات ایران و کارکنان این شرکت با آن درگیرند به عملکرد دولت‌ گذشته باز می‌گردد.

اختلال اینترنت در شبکه همراه اول

سخنگوی وزارت ارتباطات از بروز اختلال در شبکه اینترنت اپراتور همراه اول خبر داد و گفت: شبکه زیرساخت در حالت مناسب است.

امسال همه روستاها به پهن باند شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین راه کارهای توسعه اشتغال است.

آنچه در ۱۴۰۰ بر مخابرات گذشت

بهارش پر بود از داعیه تحول، تولید و توسعه صنعت ارتباطات ، با امید شروع کرد ، نوید داد و با یک گل آغاز شد تا ثابت کند حریف است آن هم از نوع متفاوت.

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

استفاده همزمان دو شماره در گوشی‌های عادی با اندروید ۱۳

اندروید ۱۳ به سوی انتشار کامل برای عموم کاربران پیش می‌رود و گوگل در این مسیر قابلیت‌های بیشتر و بیشتری را به این سیستم عامل جدید اضافه می‌کند.

مکالمه نامحدود با ۵ مشترک در طرح رمضان همراه اول

همراه اول در ماه مبارک رمضان امسال، فرصت مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی را برای مشترکان خود فراهم کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو