شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

بسیار خوشحالیم که در آستانه‌ی ده‌ سالگی، از نشان (لوگو) تازه‌ی بازار رونمایی می‌کنیم.

دریافت غیرحضوری کدپستی آسانتر شد

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: با تجمیع سامانه‌های مختلف کدپستی ده‌رقمی، دریافت غیرحضوری کدپستی برای شهروندان آسانتر شد.

با حکم مهندس آذری جهرمی سعید کریم زاده به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سعید کریم زاده به مدت دو سال به عضویت در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند .

وزارت ارتباطات هشدار داد: کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام آذری‌جهرمی

در پی شکایت تعدادی از مشترکان تلفن‌ همراه از نوعی کلاهبرداری از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه برنده‌شدن در یک مسابقه رادیویی آن‌هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسر مبالغی از حساب برخی مشترکان، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

حمله هکری به گیت وی بین الملل زیرساخت، دلیل اختلال امروز اینترنت است

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، دلیل بروز اختلال ظهر امروز در شبکه اینترنت را حمله هکری توزیع شده از مبدا شرق آسیا و شمال آمریکا به گیت وی بین‌الملل زیرساخت عنوان کرد.

تحویل "ظفر" به وزارت ارتباطات/ ایرانیان در انتظار پیام فارسی از فضا

طی مراسمی، ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت به منظور قرار گرفتن در مدار زمین توسط وزارت دفاع، به وزارت ارتباطات تحویل می‌شود و با پرتاب آن ظفر پیام فارسی به ایستگاه زمینی مخابره خواهد کرد.

در تالار وزارت کشور برگزار شد هفتمین همایش ملی فناوری اطلاعات با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

سه محصول فناوری اطلاعات برتر در هفتمین همایش ملی فناوری اطلاعات معرفی و چهار مدیر برتر فناوری اطلاعات و سه مدیر برتر شرکت‌های تحول‌آفرین تقدیر شدند.

سایت فیلتر شده چگونه رفع فیلتر می شود

درصورتی که وب‌سایتی فیلتر شده باشد، با مراجعه‌ به پرتال خدمات الکترونیک کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، می‌توان درخواست رفع فیلتر از آن سایت را ارایه کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو