جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

رئیسی: صلاحیت علمی و عملی همه وزرای جوان مورد تاکید بوده است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در دفاع از وزرای پیشنهادی برای کابینه دولت سیزدهم گفت: معرفی وزرا به مجلس براساس شاخص‌هایی بود که نسبت به آن شاخص‌ها در دوران انتخابات به مردم قول داده بودم که با آن شاخص‌ها همکاران را بررسی و معرفی کنم.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های چهار شنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۰

رایزنی برای آزادسازی منابع بلوکه شده درکره جنوبی و ژاپن - روزهای سیاه کرونایی ۷۰۹ تن دیگر جان باختند. - رفتار شناسی بازار در آستانه تشکیل دولت - کودک ۵۰ ساله خودروسازی وبال گردن ملت و دولت - در اوین چه می گذرد؟ موضوع انتشار تصاویر زندان اوین درحال بررسی است - دولت با وزرای بی تجربه، تکرار دوره احمدی نژآد.

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال امروز با حمایت همراه اول آغاز به‌ کار می‌کند.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های سه شنبه ۲شهریور ماه ۱۴۰۰

اژه ای : با خائنان به سلامت مردم برخورد قاطعانه می کنیم - کرونا راباید در ۴ ماه مهار کنیم. - رکورد ۱۰ ساله چاپ پول - واقعا خصوصی سازی کنید؛ نه خصوصی بازی - کشور درگیر مجموع بحران ها، همه به میدان بیایند. در روند بازرسی از متهمین باید حریم شخصی افراد حفظ شود.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های دوشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰

چه آینده ای در انتظار فضای مجازی است؟ هشدار می دهیم تا این بار غافلگیر نشوید؛ ویروس لامبدا در کمین است.- دفاع غلط در برسی صلاحیت ها - رئیسی: امریکا و اروپا به عنوان ناقضان برجام باید مواخذه شوند - دست دلالان دارو را کوتاه کردیم - ایران با اصل مذاکره مشکلی ندارد - رکورد شکنی پی درپی کرونا . ۶۸۴ قربانی در یک روز.

زارع پور: قول می‌دهم ظرف ۴ سال آینده شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کنم

وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتخار می‌کنم که دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام.

موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات محفوظی: از ویژگی‌های زارع‌پور تخصص و تجربه است

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم از موافقت خود با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: همه توانمندی‌های مورد نیاز به پشتوانه تحصیلات و سالها تجربه درحوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی کشور در آقای زارع‌پور وجود دارد.

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر پیشنهادی ارتباطات در این حوزه تخصصی ندارد

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات تحصیلکرده رشته کامپیوتر بوده و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصصی ندارد.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰

چالش رای برای وزرای لب مرزی - اگثر اصولگراها در کابینه رئیسی غایب اند؛ جزاحمدی نژادی ها - آقای عنابستانی جای سیلی شما هنوز درد می کند. - موافقان و مخالفان دنبال دولت قوی - نمای نزدیک از " خط فقر " نخستین گزارش رسمی از معیشت خانورهای ایرانی منتشر شد - بنای دولت عمل به وعده هاست - رئیس جمهور: می خواهم به وعده هایی که داده ام عمل کنم مجلس به دولت کمک کند.

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات عنابستانی: چه زمانی قرار است شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد: انتظار ما از وزیر ارتباطات این است که برنامه زمانبندی مشخصی را جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات به مجلس ارائه کنند که قابل نظارت باشد.

مطالب پر بازدید آرشیو