جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

موافقت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر پیشنهادی ارتباطات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با عیسی زارع پور برای تصدی وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

نظر کمیسیون فرهنگی درباره زارع پور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه های وزیر پیشنهادی با اسناد بالادستی تا حدی منطبق است.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰

ناپخته های کابینه پیشنهادی رای می آورند؟ - محاکمه خریداران رمدسیویر به جای واکسن. - عاقبت اصرار برخودرو داخلی - آمار مشکوک وزات بهداشت.- ۵ روز تعطیلی سراسری عزم ملی برای مقابله با کرونا.- آغاز بررسی کابینه سیزدهم.

الکامپ ۱۴۰۰ شهریور ماه برگزار نمی‌شود/ زمان جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در شهریور ماه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با طرح «صیانت» موافق است

مجید نصیرائی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به گفته‌های برخی نمایندگان مجلس که دلالت بر انتقاد وزیر پیشنهادی ارتباطات از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی داشت اعلام کرده وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با این طرح موافق است، البته نظرات کارشناسی دارد که کمیسیون فرهنگی مجلس از آن استقبال می‌کند.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰

واردات فایزر و مدرنا آزاد شد ، اما چرا حالا؟ - فعالیت مراکز تعویض پلاک با ظرفیت ۵۰ درصد در تعطیلات کرونایی - چرا وزارت بهداشت مردم را از سرگردانی نجات نمی دهد؟ - عزم ملی برای مقابله باکرونا - عزاداری ایام محرم در حسینیه امام خمینی بدون حضور جمعیت.

بررسی برنامه های ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه ها و سوابق ۴ وزیر پیشنهادی کشور، دفاع، ارتباطات و راه و شهرسازی در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

حضور وزاری پیشنهادی ارتباطات، صمت و نیرو در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تاکید این کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت‌های سامانه «شاد» در جلسه با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

قول وزیر پیشنهادی ارتباطات برای شبکه ملی اطلاعات و پهنای باند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: آقای زارع پور خود را متعهد به مصوبات شورای عالی فضای مجازی در اجرای شبکه ملی اطلاعات دانست.

مطالب پر بازدید آرشیو