جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار روز پنج شنبه ۲۵ دیماه ۹۹

قیمت لپ‌تاپ‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۵ دی ۹۹ را در این خبر مشاهده کنید.

رجیستر کردن تبلت، هزینه اضافه‌ای برای مصرف‌کننده ندارد

رییس کمیسیون ساماندهی و تنظیم‌بازار انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: طرح رجیستر کردن تبلت چنانچه با تخصیص ارز و ثبت سفارش به موقع همراه شود، هیچ هزینه اضافه‌ای برای مصرف‌کننده نخواهد داشت.

قیمت موبایل در سراشیبی جدید/جدول قیمت ها

گزارش‌ها از بازار موبایل حاکی از کاهش قیمت‌ها تا ۲۰ درصد نسبت به ماه گذشته است. انجمن وارد‌کنندگان موبایل می‌گوید: قیمت‌ها به پایین‌ترین میزان ۶ ماه اخیر رسیده اما شواهد حاکی از آن است که با افزایش عرضه کالا و احتمال افت قیمت ارز، کاهش بیشتر قیمت‌ها نیز چندان دور از انتظار نیست. علل افت جدید قیمت موبایل تشریح شده است.

ایسوس کامپیوترهای کوچک سری PB۶۱V را معرفی کرد

شرکت ایسوس به تازگی کامپیوترهای کوچک سری PB۶۱V را معرفی کرده است که از سخت افزاری قدرتمند با طراحی جمع و جور برخوردار هستند.

رصد بازار تلفن‌همراه/قیمت‌ها به پایین‌ترین حد در ۶ ماه اخیر رسید

بازار تلفن همراه مانند سایر بازارها در هفته‌های اخیر تحت تاثیر کاهش بهای دلار، با افت قیمت‌ها مواجه شده، به طوری که رصد بازار تلفن‌همراه نشان می‌دهد که قیمت‌ها به کمترین حد در ۶ ماه اخیر رسیده و بازار دلالان نیز کساد شده است.

سخگوی گمرک اعلام کرد: یک میلیون گوشی تلفن همراه به طور میانگین درهر ماه از گمرگ ترخیص شده است

سخنگوی گمرک از رشد ۲۷ درصدی واردات تلفن همراه در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از هشت میلیون و ۶۱۷ هزار تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار از گمرک ترخیص شده است.

فعال‌سازی قانونی روزانه ۶۵ الی ۸۵ هزار گوشی در کشور

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور: بیش از ۲۰ هزار گوشی تلفن همراه مسافری بصورت غیرقانونی ثبت شده و روزانه حدود ۶۵ الی ۸۵ هزار گوشی به صورت قانونی فعال می‌شود.

گران ترین گوشی آیفون / قیمت انواع گوشی آیفون در بازار ایران

عنوان گران‌ترین گوشی آیفون بازار متعلق به گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس با ۵۱۲GB حافظه است که با قیمتی از ۵۶میلیون و ۹۹۹هزار تومان تا ۵۸میلیون تومان می توان آن را خریداری کرد.

رجیستری گوشی‌ها را گران کرده است؟

به گفته یک کارشناس حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، در یک گوشی ۴ میلیون تومانی، حاشیه سود ۱۰ درصدی ۴۰۰ هزار تومان و در یک گوشی ۴۰ میلیون تومان، حاشیه سود ۴ میلیون تومان است و پیش از اجرای رجیستری، قاچاقچیان این حاشیه سود را به‌صورت غیرشفاف دریافت می‌کردند.

اولین تصاویر قاب گلکسی اس ۲۱ اولترا با جایگاه قلم دیجیتال منتشر شد

تقریبا اطمینان داریم که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم دیجیتال بهره می‌برد و امروز اولین تصاویر قاب محافظ این گوشی منتشر شد که مکانی خاص برای قرار دادن قلم دارد.

مطالب پر بازدید آرشیو