پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

"موتورولا" گوشی‌های بعدی خود را از طریق هوا شارژ می‌کند

شرکت "موتورولا" احتمالا فناوری شارژ هوایی را برای تلفن‌های هوشمند نسل جدید خود به ارمغان بیاورد.

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه

طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم‌رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی همراه بوده است.

کرونای هندی تولید آیفون فاکسکان را نصف کرد

تولید آیفون ۱۲ اپل در کارخانه فاکسکان در هند به دلیل ابتلای کارگران به کووید ۱۹، بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

فراخوان حمایت از تولید گوشی و تبلت ایرانی تمدید شد

فراخوان اجرای «طرح جامع حمایت از توسعه زیست بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی‌های هوشمند داخلی» تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

صداقت اجباری اپلیکیشن‌های اندرویدی با کاربران

گوگل بخش ایمنی جدیدی را در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور ایجاد می کند که به کاربران تلفن هوشمند اندرویدی اجازه می دهد مشاهده کنند طراحان برنامه چه اطلاعاتی را درباره آنها جمع آوری کرده و به اشتراک می گذارند.

۶ روش برای پاک کردن خط و خش روی نمایشگر گوشی

امروزه گوشی‌های هوشمند به عنصری جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده‌اند و جایی نیست که این محصول همراهمان نباشد. اما این دم‌دست بودن و استفاده مداوم از گوشی ‌می‌تواند آن را در معرض انواع ضربه، آسیب یا خط و خش‌های ناشی از برخورد با دیگر اجسام قرار دهد.

فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D۱۴ در ایران با هدیه دو میلیون تومانی

هواوی به مناسبت ورود لپ‌تاپ میت بوک D۱۴ به بازار ایران، برنامه تشویقی ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

تولید ۱۴ میلیون گوشی هوشمند در یک بازه ۵ ساله

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره ۵ ساله اجرای طرح حمایت از توسعه زیست‌بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی‌های هوشمند داخلی، صرفه‌جویی ارزی بیش از یک میلیارد دلار با تولید ۱۴ میلیون دستگاه گوشی همراه هوشمند و تبلت را شاهد باشیم.

معاون نوآوری وزیر ارتباطات: فراخوان طرح حمایت از تولید گوشی و تبلت ایرانی

معاون نوآوری وزیر ارتباطات با اعلام جزئیات طرح حمایت از تولید گوشی موبایل در کشور گفت: حمایت مالی از طریق اعطای تسهیلات کم بهره و یارانه سود برای سرمایه گذاری و تحقیق درنظر گرفته شده است.

اپل احتمالا در مراسم Spring Loaded از آی‌مک جدید با رنگ‌های متنوع رونمایی می‌کند

اپل در تاریخ ۳۱ فروردین مراسمی به نام «Spring Loaded» برگزار می‌کند که احتمالا در آن شاهد رونمایی از نسل جدید آیپد پرو خواهیم بود. با این حال به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها در این مراسم از نسل جدید آی‌مک هم رونمایی خواهند کرد که طبق اطلاعات جدید، در رنگ‌های متنوع روانه بازار می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو