دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

افزایش نگران کننده شمار معتادان فضای مجازی

آمارها و نتایج تحقیقات حاکی از آن است که تعداد معتادان دیجیتال، همزمان با رشد و توسعه اینترنت به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است.

مدیر مخابرات منطقه تهران، رییس هیئت مدیره شرکت شسکام شد

ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران در مجمع عمومی شرکت شسکام با حفظ سمت، به عنوان رییس هیئت مدیره این شرکت انتخاب شد.

نصر تهران برای شناسایی شرکت‌های دریافت کننده اخطاریه‌ پلمب فراخوان زد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برای شناسایی شرکت‌های عضو سازمان که از سوی اتحادیه فناوران رایانه شهر تهران اخطاریه پلمب دریافت کردند، فراخوان منتشر کرد. این شرکت‌ها تا ۱۵ دی‌ماه می‌توانند از طریق سازمان نصر تهران برای پیگیری این موضوع اقدام کنند.

۳ مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید فرد اسدی، شهید باکری و شهید رمضانی از تاریخ ۱۶ آبان ماه آغاز می شود.

سه چهارم کارمندان فناوری اطلاعات قصد تغییر شغل دارند

استعفای گسترده کارمندان بخش فناوری اطلاعات به دلیل فرسودگی شغلی مزمن، پیشرفت کاری محدود و تقاضاهای غیرواقعی کارفرمایان موجب شده بخش عمده این افراد شاغل در صنعت فناوری به دنبال شغل جدید باشند.

کاربران فعال «دولت‌ همراه» از ۹ میلیون نفر عبور کردند

مدیرکل پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی گفت: اکنون ۹ میلیون و ۱۳۰ هزار کاربر فعال در سکوی دولت همراه حضور دارند.

قابلیت Add Yours به اینستاگرام اضافه شد

هنوز چند روزی از عرضه عمومی‌ قابلیت استیکرهای حاوی لینک در اینستاگرام نمی‌گذرد که این شرکت ساعاتی پیش، امکان استفاده از قابلیتی جدید تحت عنوان Add Yours را در اختیار کاربران پلتفرم خود قرار داد.

با گذشت یک ماه از دستور وزیر ارتباطات سکوت رگولاتوری برای رفع سریع اشکالات شبکه‌ی ارتباطی

با گذشت نزدیک به یک ماه از دستور جدی و سریع وزیر ارتباطات به سازمان تنظیم مقررات برای رفع سریع اشکالات شبکه‌ی ارتباطی کشور و ضرورت اطلاع رسانی گزارش اقدامات اجرایی به مردم، نه تنها طی این مدت کیفیت شبکه‌ی ارتباطی تفاوتی با گذشته نداشته، بلکه گزارشی هم از سازمان تنظیم مقررات پیرامون نتیجه اقداماتشان برای رفع مشکل شبکه، به اطلاع مردم و رسانه‌ها نرسیده است.

فعالیت ۳۵۰ هزار کسب‌ و کار در بستر اینترنت

مدیر واحد پایش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فعالیت ۳۵۰ هزار کسب و کار در بستر اینترنت خبر داد؛ البته این آمار کسب‌وکارهای فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی را در بر نمی‌گیرد.

معارفه عضو جدید هیأت‌مدیره همراه اول

حجت نیکی‌ملکی، عضو جدید هیأت مدیره همراه اول امروز معارفه شد.

مطالب پر بازدید آرشیو