جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

خبری جدید برای استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق ضمن هشدار به استخراج کننندگان غیرمجاز رمزارز، گفت: درصورتی که دستگاه‌های این افراد شناسایی و کشف شود، علاوه بر مجازات قبلی بر اساس مقراراتی که اخیرا به وزارت نیرو ابلاغ شده است، انشعاب این افراد قطع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد: جایگزینی من‌کارت با پرداخت موبایلی در آینده نزدیک/ در ۱۰ سال گذشته ۵ میلیون من‌کارت توزیع شده است

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد،گفت: در راستای توسعه سرویس های شهر هوشمند،«من کارت» جمع آوری و کیف پول الکترونیک موبایلی جایگزین آن می شود.

انتقاد نماینده ایرانشهر از آنتن‌دهی اینترنت در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس می‌گوید که دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان برای شرکت در کلاس مجازی یا در امتحانش در فصل سرما و گرما به مرتفع‌ترین نقطه استان می‌رود تا شاید بتواند به اینترنت و آنتن برسد.

کاربران بلوبانک یک روز در هفته کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند

کاربرانی که امروز (سه‌شنبه نهم آذر ماه) با اپلیکیشن بلوبانک تراکنش‌های خود را انجام دهند، هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهند کرد.

اتفاق نظر نمایندگان مجلس برای داشتن قانون در فضای مجازی

رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، با بیان اینکه اغلب نمایندگان اتفاق نظر دارند که باید در رابطه با فضای مجازی قانون داشته باشیم و هیچکس مخالف آن نیست و اگر سندیکا و کارشناسان نظری دارند، می‌توانند به‌صورت مکتوب به دبیرخانه کمیسیون مشترک ارائه کنند تا به کمیته‌ها برای اعمال نظر داده شود. ما در آغاز کار هستیم و نظرات را در جزئیات اعمال و پیشنهادات را مطرح خواهیم کرد و در این رابطه مردم نباید نگران باشند.

ادامه کندی سرعت توییتر تا پاکسازی کامل محتوای غیرمجاز

روسیه سرعت توییتر در دستگاه‌های قابل حمل را تا زمانی که همه محتوای غیرمجاز در این شبکه اجتماعی حذف نشود، آهسته نگه خواهد داشت.

رفع خرابی ۸۰ مورد از تجهیزات مخابراتی با سامانه نظارت مردمی روابط عمومی

روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی، سامانه نظارت مردمی را از طریق شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است، که از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ مورد گزارش های مردمی پیگیری و خرابی های تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر، رفع مشکل شده است.

نسل دوم به نفع نسل چهار و پنج کنار می‌رود

معاون امور رادیویی رگولاتوری از کم شدن سهم فناوری‌های قدیمی موبایل و توسعه فناوری‌های جدید ملموس در جهان خبر داد، همانطور که تاکنون در کشورهایی مانند کره جنوبی و مالزی، ۲G از سبد فناوری‌های موبایلی خارج شده و جای خود را به فناوری‌های بالاتر مثل ۴G و ۵G داده است.

پاسخگویی به بیش از ۲ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در هفته اول آذر ماه سال جاری، به درخواست ۲ هزار و ۱۸۵ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

طرح هوشمندسازی شهر رونمایی شد/شهرهای هوشمند رتبه‌بندی می‌شوند

در حاشیه نخستین رویداد ملی شهر هوشمند از سه دستاورد مرکز تحقیقات شهر هوشمند رونمایی شد.

مطالب پر بازدید آرشیو