پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!

منتظر «کمپین بزرگ اسنپ‌» با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! از ۲۰ شهریور، به مدت یک هفته، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌ها با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در سرویس غذای اسنپ‌ سفارش دهید.

تولید ربات‌های زیرک با الهام از مارمولک خانگی

مارمولک‌ها در هنگام سقوط و برخورد با سطوح سخت از روشی خاص برای آسیب ندیدن و حفظ تعادل استفاده می‌کنند که الهام بخش تولید ربات‌هایی کوچک و زیرک شده است.

جهش‌های ویروس کرونا، چالش کنترل همه‌گیری/ از سویه «مو» چه می‌دانیم؟

سویه مو، پنجمین جهش ویروس کرونا که سازمان جهانی بهداشت آن را زیر نظر گرفته، در ۳۹ کشور شناسایی شده و کارشناسان به دقت آن را تحت نظر گرفته‌اند تا شدت سرایت این سویه و مقاومت آن نسبت به واکسن‌های موجود مشخص شود.

درخواست آتش نشانی برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از درخواست این سازمان برای امکان موقعیت یابی تماس گیرندگان با آتش نشانی خبر داد.

دریافت دو دز واکسن خطر ابتلای طولانی مدت به کرونا را نصف می‌کند

یک مطالعه جدید نشان داده است، دریافت دو دز واکسن احتمال کووید طولانی مدت را در بزرگسالانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، نصف می‌کند.

عقب نشینی اپل از اسکن تصاویر گوشی‌های آیفون

شرکت اپل در پی انتقادات شدید مدافعان حریم خصوصی، راه اندازی سیستم اسکن تصاویر آیفون کاربران برای رصد موارد سوءاستفاده از کودکان را به تاخیر انداخت.

فعال‌سازی ۱۶ میلیون تلفن همراه در یک سال

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، در یک سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه در شبکه ارتباطی کشور فعال شده و بیشترین سهم متعلق به سامسونگ با ۵۲ درصد یوده است.

پرداخت سریع به مایکت اضافه شد

استور اندرویدی مایکت با هدف سهولت بیشتر در پرداخت کاربران، ویژگی پرداخت سریع یا DirectDebit را راه اندازی کرد.

نرم‌افزار تبدیل گفتار به متن ایرانی که ۱۵ درصد از گوگل بهتر عمل می‌کند

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نرم‌افزاری برای تبدیل گفتار به متن عرضه کردند که به گفته آنها این محصول ۱۵ درصد در زبان فارسی بهتر از گوگل عمل می‌کند.

در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ پروتکل تضمین امنیت در برابر حملات رایانه‌های کوانتومی تدوین شد

پروژه «تدوین الزامات فنی پیاده سازی پروتکل منتخب توزیع کلید کوانتومی متغیر پیوسته» در گروه ارتباطات نوری پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتمام رسید.

مطالب پر بازدید آرشیو