جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

اندروید ۱۲ قابلیت کنترل موبایل با حالت صورت را ممکن می کند

در نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ قابلیت هایی برای کنترل موبایل با حالات صورت ارائه شده است.

مدیریت گذرواژه‌های اپل با iCloud Passwords در ویندوز ممکن شد

اپلیکیشن جدید iCloud Passwords به کاربران ویندوز اجازه دسترسی به قابلیت‌های متنوعی از جمله جستجو به دنبال گذرواژه‌های ذخیره‌شده، به‌روزرسانی گذرواژه‌ها، افزودن گذرواژه جدید و حذف اطلاعات ورودی را می‌دهد.

ارزش بازار ارزهای مجازی به ۲ تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای مجازی به دنبال افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزها مانندکاردانو، ایکس پی آر و دوج کوین، در روز شنبه به ۲.۰۶ تریلیون دلار رسید.

زمان عرضه گوشی پیکسل ۵ ای مشخص شد

منابع مطلع می‌گویند شرکت گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل ۵ ای را در تاریخ ۱۷ آگوست یعنی فردا عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود.

مشارکت گوگل و فیس بوک در ساخت کابل زیردریایی جدید

گوگل و فیس بوک از مشارکتشان در سیستم کابل زیردریایی جدید برای سال ۲۰۲۴ که اتصال اینترنت در سراسر منطقه آسیا اقیانوسیه را بهبود می بخشد، خبر دادند.

اینفینئون پیش بینی کرد ادامه کمبود جهانی تراشه تا سال ۲۰۲۳

شرکت اینفینئون که بزرگترین شرکت تولیدکننده نیمه رسانا در آلمان است، پیش بینی کرد کمبود جهانی تراشه که به همه از خودروسازان تا تولیدکنندگان رایانه آسیب زده، ممکن است سالها ادامه پیدا کند.

تغییر سیاست اپل برای شناسایی محتوای هرزه نگارانه

اپل سیاست خود برای شناسایی عکس های هرزه نگارانه ذخیره شده بر روی سرورهای خود را تغییر داده و می‌گوید تنها با تصاویری برخورد می کند که در کشورهای مختلف علامت زده شده باشند.

میزان اثربخشی واکسن‌های مختلف در برابر گونه دلتا/ کدام واکسن‌ها به دز سوم نیاز دارند؟

با انتشار گسترده سویه دلتا در کشورهای مختلف، میزان اثربخشی واکسن‌ها در برابر ابتلا به کرونا دستخوش تغییر شده است. فایزر، مدرنا، سینوفارم، آسترازنکا و اسپوتنیک مهم‌ترین واکسن‌هایی هستند که درصد اثربخشی آن‌ها در برابر دلتا کاهش یافته است.

محققان ایرانی با ساخت سامانه واقعیت مجازی به بهبود و درمان ترس و وسواس کمک می‌کنند

فناوران کشور «سامانه واقعیت مجازی بهبود و درمان ترس و وسواس» ساختند تا عوارض ناشی از دارو کاهش یابد.

قابلیت تماشای فیلم و سریال به مایکت اضافه شد

استور اندرویدی مایکت، با بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی و بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای جذب کاربران بیشتر، امکان تماشای رایگان فیلم و سریال را به تازگی در نسخه جدیدش در دسترس کاربران قرارداده است.

مطالب پر بازدید آرشیو