چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های سال جاری وزارت ارتباطات

تکمیل شبکه ملی اطلاعات و حمایت و زمینه سازی برای تولید محتوای بومی

واعظي

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه، تلاش در جهت تکمیل شبکه ملی اطلاعات، تولید محتوای بومی و اپلیکیشن را از اولویت های وزارت ارتباطات در سال جاری برشمرد.

وایمکس نیوز - محمود واعظی با اشاره به نخستین سفر خود به این استان، گفت: دولت تدبیر و امید، توجه ویژه‌ای به تکمیل زیرساخت های این استان داشته، به گونه‌ای که امروز شاهد سه برابر شدن ظرفیت شبکه انتقال، 11 برابر شدن پهنای باند و هشت برابر شدن تعداد مشترکان هستیم.
وی در ادامه گفت: مدیران و مسوولان حوزه ICT باید در کنار ارایه خدمات مناسب و با کیفیت مناسب و پاسخگویی مناسب، توجه ویژه به ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید محتوا و ارزش افزوده داشته باشند.
دکتر واعظی خاطر نشان کرد: توجه به این حوزه ها زمینه ساز کسب و کار های نوین، ایجاد شغل و افزایش سطح درآمد و در نهایت شکوفایی و توسعه استان می شود.
وی همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این استان را یک منبع ایجاد کننده ظرفیت جهت توسعه استان برشمرد و در عین حال بر مهارت آموزی در کنار آموزش، تاکید کرد.
وزیر ارتباطات در ادامه به ایجاد مراکز حمایتی و توانمندساز اشاره کرد و گفت: این مراکز می تواند با فراهم کردن زمینه های حمایتی و توانمندسازی در جهت دهی به جوانان و نوآوری آنان موثر باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو