دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در هفتمين جشنواره فاواست

شاخص هاي بين المللي، ملاک ارزيابي دولت الکترونيک دستگاهي

شهلي اصولي

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰


رييس مرکز توانمند سازي و تسهيل گري کسب و کارهاي نوپا فاوا با اعلام اينکه براي تعيين دستگاه هاي برترحوزه دولت الکترونيک از شاخص هاي بين المللي استفاده کرديم، گفت: شاخص هاي بين المللي عرضه خدمات الکترونيکي و سطح بلوغ دستگاه ها را مورد سنجش قرار مي دهند.

وايمکس نيوز- شهلا اصولي رييس مرکز توانمندسازي و تسهيلگري کسب و کارهاي حوزه فاوا با بيان اينکه تاکنون بر اساس مدل 5 مرحله اي سازمان ملل در مورد دولت الکترونيک در 2 دوره  دستگاه ها دولتي را ارزيابي کرده ايم گفت: دوره اول سال 95، دوره دوم تابستان 96 بوده است و دوره سوم در دست انجام است و به دليل اينکه  ارزيابي دستگاه هاي دولتي هنوز به اتمام نرسيده است در اين دوره جشنواره ملاک عمل قرار نمي گيرد.

وي در مورد تعداد دستگاه هاي بررسي شده در اين دوره جشنواره فاوا تصريح کرد: تمام دستگاه ها و سازمان هاي دولتي که شناسنامه خدماتشان از طرف ساطمان امور اداري و استخدامي تاييد شده اند در اين دوره ارزيابي شده اند و فراخواني براي حضور در ارزيابي منتشر نشده است.

رييس مرکز توانمند سازي و تسهيل گري کسب و کارهاي حوزه فاوا در مقايسه کيفيت جشنواره امسال با سال گذشته گفت: نسبت به سال قبل پيشرفت هاي خوبي داشته ايم و در دوره سوم که اکنون در حال بررسي آن هستيم پيشرفت ها بسيار بيشتر بوده است که در جشنواره سال بعد اعلام مي شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو