شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آذري جهرمي در شيراز:

گوشي هاي توقيف شده بايد وارد بازار شود

گوشي

پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در شيراز گفت: براي تعديل بهاي گوشي تلفن همراه بايد گوشي هاي توفيق شده وارد بازار مي شود تا قيمت به وضعيت رضايتبخش نزديک شود.

وايمکس نيوز- محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در برنامه تلويزيوني شب پارسي سيماي استان فارس درباره سفرش به اين استان گفت: در بازديد نوروزي از استان فارس مشاهده کردم که وضعيت ارتباطي مطلوب نبود ضمن اينکه از نظر شاخص هاي ارتباطات و فناوري اطلاعات نيزعقب ماندگي هايي داشت و همان زمان به مردم قول دادم در دو مرحله وضعيت ارتباطات اين استان را بهبود بخشيم که مرحله اول تا پايان خردادماه براي برطرف کردن مشکل ارتباطي 500 روستا و آبادي بود و مرحله بعدي تا پايان سال است.

وي با بيان اينکه با همکاري اپراتورها و اداره کل ارتباطات و فناوري ارتباطات استان فارس تا پايان خردادماه حدود 600 روستا و آبادي را پوشش داديم، افزود: همين امروز مشاهده کردم که به جز جاده شيراز تا رحمت آباد همه شهرستان خرامه تحت پوشش 4G بود که از اين بابت خوشحالم و آن بخشي از جاده هم که هنوز تحت پوشش‌ قرار نگرفته است بايد ظرف يکماه تحت پوشش قرار گيرد.

آذري جهرمي درباره رفع برخي نواقص پوشش تلفن همراه در شهر شيراز گفت: با همکاري شهرداري و اپراتورها براي نصب آنتن، مشکلات شهر شيراز بزودي حل مي شود.

عضو کابينه دولت تدبير و اميد با بيان اينکه اگر مي خواهيم حکمراني خوب داشته باشيم بايد به صحبت هاي مردم گوش دهيم، تصريح کرد: با ترورهايي که در دهه شصت رخ داد حلقه اي به دور مسوولان کشور ايجاد شد که در آن شرايط ضروري بود اما حضور در بدنه اجتماع ضروري است هرچند امکان سفر به همه کشور وجود نداشته باشد.
وي ادامه داد: همه حرف ها را بايد شنيد اما از طريق شبکه هاي اجتماعي مي توان حرف هاي مردم را شنيد.

آذري جهرمي گفت: تلاش کرده ام از طريق شبکه هاي اجتماعي حرف هاي مردم را بي واسطه بشنوم و شنيدن حرف مردم براي جامعه آرامش بخش و طبيعتا اثرگذار است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه اقتصاد دولتي در دنيا رو ‌به اضمحلال است، گفت: امروز در دنيا اشتغال در حوزه صنعت و کشاورزي رو ‌به کاهش و در بخش خدمات رو ‌به افزايش است و اين رشد مبتني بر فناوري اطلاعات و خلاقيت است.

وي با اشاره به اينکه آقاي رييس جمهوري در زمان انتخابات دولت دوازدهم توجه ويژه اي به کسب و کارهاي نوپا داشتند، افزود: دولت از کسب و کارهاي نوپا حمايت مي کند اما وقتي به حوزه هاي اجرا مي رسيم مقاومت ها شروع مي شود.

عضو کابينه دولت تدبير و اميد با اشاره به جوانگرايي انجام شده در مجموعه دولت، گفت: سن مديريتي را در وزارتخانه 9 سال پايين آوردم و بانوان را به حوزه مديريتي اضافه کردم که اتفاقا خيلي موفق هم هستند.

آذري جهرمي در مورد اصلاح قيمت گوشي هاي تلفن همراه در بازار خاطرنشان کرد: هفته آينده با وزير صنعت در اين‌ مورد جلسه اي خواهم داشت تا راههاي کاهش قيمت را بررسي کنيم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه تعداد زيادي از گوشي هايي که احتکار شده فعلا توقيف شده است، گفت: اين گوشي ها بايد به بازار تزريق شود و با ‌وجود تثبيت ارز پيش بيني مي شود قيمت به وضعيت رضايتبخش نزديک شود.

وزير ارتباطات قبل از حضور در برنامه شب پارسي سيماي مرکز فارس، به ديدار نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز رفت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو