دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‎جی دو گوشی هوشمند جدید تحت آندروید عرضه کرد

ال جي

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹:۰۰


شرکت ال‎جی الکترونیکز دو مدل جدید از سری گوشی‎های هوشمند سری اپتیموس با نام‎های ‎ال‎جی اپتیموس پرو (LG-C660) و ال ‎جی اپتیموس نت (LG-P690) عرضه کرد که تحت آندروید 2.3 (Gingerbread) کار می‎کنند.

 وایمکس نیوز - گوشی هوشمند اول با داشتن صفحه کلید QWERTY، از مزایای صفحه کلید فیزیکی و نمایشگر لمسی برخوردار است. کلیدهای میانبر اختصاص داده شده نیز دسترسی آنی به پست الکترونیکی و برنامه‌ زمان‎بندی را مقدور می‎کند.

اپتیموس نت درگاه‌های محبوب‎ترین شبکه‎های اجتماعی را در صفحه خانگی خود قرار داده است. کاربر فقط با یک فشار دگمه‌ ماوس قادر است وضعیت خود در فیس بوک و توییتر را به روز رسانی کرده و مطالب جدید دوستان خود را ملاحظه کند. مشخصات اپتیموس نت در بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود. بسته به بهره‌بردار مخابراتی مورد نظر، برخی از گوشی‎ها در اروپا با قابلیت NFC برای پرداخت‎های سیار عرضه می‎شوند. مدل امریکای شمالی شامل صفحه کلید QWERTY، و در برزیل، چین، آسیا ، اروپای مرکزی و شرقی، اپتیموس نت دو سیم کارتی خواهد بود.

هر دو مدل اپتیموس پرو و اپتیموس نت از باتری 1500mAh و پردازشگر 800 مگاهرتز استفاده می‎کنند. این دو مدل در تابستان جاری و ابتدا در اروپا عرضه خواهند شد و قیمت آنها هنوز تعیین نشده است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو