سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

ال‎جی گوشی هوشمند با نمایشگر قابل استفاده در آفتاب عرضه کرد


یکشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۸:۰۰


ال‎جی الکترونیک آخرین محصول خود از خانواده‌ گوشی‎های هوشمند ال‎جی اپتیموس را معرفی کرد که (LG Sol -E730) نام دارد. این گوشی تحت آندروید Gingerbread 2.3‌ کار می‎کند و 9.8 میلیمتر ضخامت دارد و دارای یک صفحه نمایش 3.8 اینچی Ultra AMOLED‌ است.

وایمکس نیوز - نام Sol به دلیل وضوح بالای صفحه نمایش این محصول انتخاب شده که ال‎جی مدعی است حتی در شرایط آفتابی با روشنایی زیاد نیز به خوبی محتوا را نمایش می‌دهد.

صفحه نمایش AMOLED جدید و بهبود یافته آن تا دو برابر میزان انعکاس نسبت به صفحه نمایش‎های استاندارد AMOLED دارد که افت کیفیت تصویر را کاهش می‎دهد.
به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‎جی الکترونیک این محصول مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند یک گیگاهرتزی با صفحه نمایش AMOLED است.
این افزاره از سامانه‌ بهبود یافته مدیریت توان استفاده می‎کند که عمر باتری را 20 تا 30 درصد افزایش می‎دهد. از طرف دیگر این محصول به منظور افزایش عمر باتری از نور سفید کمتری استفاده می‎کند. این گوشی دارای دوربین 5 مگاپیکسلی با سرعت بالا و تنظیم خودکار کانون است. کاربران این محصول می‎توانند از مزایای کامل اتصالات چندرسانه‎ای از طریق DLNA و وای‎فای استفاده کنند.
این گوشی جدید اواسط ماه سپتامبر در اروپا و پس از آن در امریکای جنوبی و مرکزی عرضه می‎شود و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو