پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد:

آغاز به کار شبکه هوشمند سراسری از ماه جاری

خسروي

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹:۰۰


براساس توافق های صورت گرفته میان شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت، ارایه خدمات شبکه هوشمند سراسری (IN) از ماه جاری آغاز می شود.

وایمکس نیوز - محمود خسروی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با بیان این مطلب گفت: جلسات هماهنگی میان زیرساخت و مخابرات برای اجرای این پروژه نهایی شده و ارایه سرویس این شبکه از ماه جاری آغاز خواهد شد.
وی افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، نگهداری تجهیزات و تکمیل این شبکه بر عهده شرکت ارتباطات زیرساخت خواهد بود.
وی بیان کرد: شرکت مخابرات تهران نیز علاوه بر بازاریابی و مدیریت امور مشتریان، واسطه میان شرکت زیرساخت و استان‌ها خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این مطلب که بر اساس سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته پیش از خصوصی سازی مخابرات، مقرر شده بود این سرویس از طریق مخابرات ارایه شود گفت: در حال حاضر نیز شرکت‌های مخابرات استانی، نسبت به ارایه سرویس‌های شبکه هوشمند به صورت سراسری اقدام خواهند کرد.
وی ادامه داد: براساس توافق‌های انجام شده سهم هر یک از بخش‌های سهیم در این شبکه نظیر شرکت زیرساخت، مخابرات تهران و استان‌ها، از محل درآمدهای این شبکه مشخص شده است.
وی گفت: در حال حاضر این مصوبه به تایید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت رسیده و پس از تایید بقیه مراجع ذی صلاح، جهت اجرا، ابلاغ خواهد شد.

خسروی در خصوص آخرین وضعیت شبکه یکپارچه سیگنالینگ کشور و نیز افزود: این شبکه اجرایی شده در حال فعالیت است به نحوی که زمینه برای ارایه سرویس‌های شبکه‌های نسل آینده(NGN) فراهم شده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو