یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دکتر سید هاشمی :

شرکت مخابرات ایران 1200 میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند

سيدهاشمي

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸:۰۰


شرکت مخابرات ایران در سال جاری 1200 میلیارد تومــــان در بخش تلفن همراه ، ثابت و اینترنت سرمایه گذاری می کند.

وایمکس نیوز - دکتر سید هاشمی رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار بــا آقای احمدوند رییس جدید سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام این خبر گفت : شرکت مخابرات ایران با در اختیار داشتن 18 درصد بازار بورس کشور ، 32 هزار پرسنل رسمی و 40 هزار پرسنل پیمانکاری بزرگترین شرکت بورسی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
حمایت های خوب اوّلیه موجب شد ، این شرکت بتواند EPS ر130 ریالی قبل از خصوصی سازی را به 420 ریال افزایش دهد.
دکتر سید هاشمی با اشاره به برنامه سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در سال جاری گفت : برای تداوم توسعه مخابرات به همکاری سازمان خصوصی سازی نیاز داریم و انتظار این است که کارهای مسکوت مانده گذشته هر چه سریعتر سامان گیرد.
آقای احمدوند نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیران عالی شرکت مخابرات ایران گفت : تنها توجیه خصوصی سازی افزایش کارایی است و در شرایط حساس کنونی ، شرکت مخابرات ایران به خوبی از عهده این کار برآمده است.
وی گفت : در حوزه تولید و خدمت به مردم باید پرکار بود و با توجه به شعار امسال همه ما وظیفه داریم نگاه دقیـــق تر به تولید کالا و خدمات داشته باشیم.
مهندس پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن برشمردن پاره ای مشکلات موجود در همکاری هــای فی مابین گفت : عملکرد خوب ما که با تعامل خود را نشان خواهد داد ، فشارهای سازمان خصوصی سازی را کــم می کند. شما باید کمک کنید تا شرکت مخابرات ایران بتواند برنامه های خود را به نحو مطلوب اجرا کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو