یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین نشست مشترک مسئولان ارشد پست و پست بانک برگزار شد

پست بانك

شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷:۰۰


در سومین نشست مشترک مسئولان ارشد پست و پست بانک و با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه، بر خدمت‌رسانی بهینه به هموطنان تاکید شد.

وایمکس نیوز - به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست که با حضور روسای هیات، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره پست و پست بانک همراه بود، مدیران عامل پست و پست بانک بر هم‌افزایی‌ها بیشتر در جهت حضور گسترده درسطح کشور برای خدمت‌رسانی بهینه به هموطنان تاکید کردند .

براساس این گزارش در این نشست درخصوص انتقال قطعی اسناد املاک مشترک در استان های خراسان شمالی و جنوبی به نام این بانک، تهیه و تدوین قرارداد همکاری درسطح کشور درخصوص دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و CashLess ، افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و پایانه شعب (pinpad)در مراکز پستی، ایجاد درگاه اینترنتی IPGبرای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها با همکاری پست و پست بانک ایران بحث و تبادل‌نظر شد.

انجام عملیات بانکی تمامی پیمانکاران شرکت پست، ارایه آموزش‌های کاربردی به متصدیان باجه‌های خدمات بانکی مستقر در پست، پرداخت تسهیلات تعیین شده به کارکنان شرکت پست و کارگزاران دفاتر روستایی، ایجاد شرکت تجارت الکترونیک مشترک، افتتاح حساب کوتاه‌مدت ویژه برای کارکنان پست، انتقال حساب‌های دولتی و وجوه امانی غیردولتی شرکت پست به پست بانک، خطوط مبادله و تعیین متولی دفاتر ICT روستایی دیگر محورهای مورد بحث این نشست بود.

همچنین هر یک از اعضای هیات مدیره پست و پست بانک ایران و برخی از مدیران ستادی این بانک نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درخصوص برنامه‌های مشترک ارایه نمودند .

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو