جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گولاتوري خبر داد؛

جريمه اپراتورها براي تمديد بسته‌هاي اينترنتي بدون اطلاع مشترک

اينترنت - تلفن همراه

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰


سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از جريمه اپراتورهاي موبايل در صورت تمديد بسته هاي اينترنتي مشترکان، بدون اطلاع رساني قبلي، خبر داد.

وايمکس نيوز - غلامرضا داداش زاده، معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در اين باره گفت: اپراتورها موظف هستند قبل از تمديد بسته هاي اينترنتي کاربر را مطلع کنند، در غير اينصورت جريمه و خسارت کاربر توسط اپراتور پرداخت مي شود.

وي در ارتباط با افزايش فشاري که عليه اپراتورهاي موبايل در ارائه بسته هاي اينترنتي وجود دارد توضيح داد: همانطور که مسلم است اپراتورها به عنوان شرکت هاي بزرگ با اشتباهي کوچک اعتبار خود را از بين نخواهند برد؛ اما اگر کاربري مدعي تخلف است مي تواند شکايت خود را اعلام کند.

داداش زاده درباره نحوه شکايت کاربران از اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات اينترنتي گفت: اگر مواردي به عنوان شکايت از اپراتورهاي ارتباطي و مخابراتي وجود داشته باشد، در جهت تسهيل و تسريع در احقاق حقوق کاربران و نيز جلوگيري از سردرگمي آن ها به صورت جدي پيگيري خواهد شد.

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي همچنين تاکيد کرد: اپراتورها موظف هستند با اتمام مهلت استفاده از بسته هاي اينترنتي کاربران را براي تمديد مجدد بسته فعلي مطلع کنند.

داداش زاده با بيان اين که اگر کاربري مدعي است اپراتور بدون اطلاع رساني بسته اينترنتي را تمديد کرده است گفت: سامانه اي برخط براي نظارت بر اپراتورها در سازمان تهيه و تنظيم شده که با ورود اطلاعيه اوليه کاربر مي توان از نحوه ارتباط آن شخص با اپراتور ميزبان آگاه شد.

وي در ارتباط با صحت ادعاي کاربر درباره عملکرد اپراتور، توضيح داد: اگر با نظارت دقيق بر ارتباط کاربر و اپراتور خطايي را از طرف اپراتوري مشاهده کرديم آن اپراتور جريمه مي شود و ميزان خسارت کاربر نيز به او پرداخت مي شود.

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اينکه اين سامانه به صورت کاملا هوشمند عمل مي کند خاطرنشان کرد: اين سامانه فقط براي رسيدگي به کاربران تلفن همراه نيست بلکه افرادي که از اينترنت ثابت استفاده مي کنند نيز مي توانند از اين سامانه هوشمند استفاده کنند و عملکرد اپراتور ميزبان را در نحوه خدمات رساني مشاهده کنند.

 

منبع : مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو