یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون رگولاتوري خبر داد؛

تدوين مدل عملياتي براي تعرفه خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات

فناوري اطلاعات - تعرفه - قيمت - نرخ - پول

سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰


سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با اعلام فراخوان تخصصي از تدوين نظام تنظيم قيمت خدمات حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات خبر داد.

وايمکس نيوز - صادق عباسي شاهکوه معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه رگولاتوري در تشريح انتشار فراخوان «نظرسنجي تخصصي در رابطه با نظام تنظيم قيمت خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات در کشور» اظهار داشت:پروژه «تدوين مدل عملياتي براي تعيين تعرفه خدمات بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات»، با هدف تعيين استراتژي و خط مشي تنظيم تعرفه خدمات بخش ICT، تدوين تمامي دستورالعمل‌ها، آئين‌نامه‌ها، مصوبات، فرايندها و روال‌هاي مرتبط با تنظيم تعرفه اين بخش انجام مي شود.

وي دستيابي به مدلي براي تعيين تعرفه خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات براساس تجارب داخلي و بين‌المللي با توجه به وضعيت رقابت در بازارهاي خدمات را از ديگر اهداف اين پروژه عنوان کرد.

عباسي شاهکوه، هدف از تنظيم تعرفه را صيانت از حقوق مصرف‌کننده و ارائه‌کنندگان خدمات، بهبود رقابت و رشد اقتصاد ملي عنوان کرد و ادامه داد: فراخوان نظرسنجي تخصصي درباره نظام تنظيم قيمت خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات شامل پرسشهائي در حوزه وضعيت کنوني تنظيم قيمت، موانع شکل‌گيري رقابت سالم، مهمترين عوامل موثر بر تعيين قيمت خدمات و ارزيابي سياستهاي صيانت از حقوق مصرف‌کننده است.

معاون بررسيهاي فني و صدور پروانه رگولاتوري گفت: صاحبنظران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات مي‌توانند با مطالعه محتواي سند ارائه شده درباره نظام تنظيم قيمت خدمات در اين بخش، پاسخ پرسشها و نظرات خود را تا 21 بهمن ماه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي ارسال کنند.

 

منبع : مهر

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو