جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
گوشي‌ سرقتي

راهی برای یافتن گوشی‌ سرقتی

اگر می‌خواهید زمانی که گوشی حاوی سیم‌کارتتان مفقود شد یا به سرقت رفت، آن را بیابید، می‌توانید از راهکارهایی که اپراتورهای تلفن در نظر گرفته‌اند استفاده کنید.

ادامه مطلب

آيفون ايکس

آپديت آي او اس مشکلات آيفون ايکس را برطرف مي کند

اپل آپديت جديد سيستم عامل خود را عرضه کرده که مشکلات مربوط به نمايشگر آيفون ايکس را برطرف مي کند.

ادامه مطلب

Find My iPhone

پيش از گم شدن آيفون‌تان بخوانيد

اگر آيفون، آي‌پد يا آيپادتاچ خود را گم کرده يا دستگاهتان به سرقت رفت، مي‌توانيد اقداماتي را براي يافتن دستگاه خود انجام دهيد. البته لازم است پيش از آن، از راه‌هايي که اپل براي کاربران محصولات خود قرار داده استفاده کنيد تا در صورت بروز چنين مشکلي، گوشي خود را پيدا کرده و از داده‌هايتان محافظت کنيد.

ادامه مطلب

اپل

منتظر آيفون هاي جديد اپل در سال 2018 باشيد

اپل قصد دارد در سال 2018 مدل‌هاي جديدي از آيفون با نمايشگرهاي بزرگ و فراگير عرضه کرده و نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

ادامه مطلب

مناطق زلزله‌زده

توسط اپراتورهاي تلفن همراه انجام شد

تمديد مکالمه رايگان در مناطق زلزله‌زده

اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل طرح مکالمه رايگان درون‌شبکه خود براي مناطق زلزله‌زده را تمديد کردند.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

سردرگمی مشترکان در مواجهه با برخی پیامک‌های تبلیغاتی

گوشی‌های تلفن همراه از خصوصی ترین حوزه‌های زندگی هر شهروند در عصر جدید محسوب می شوند. خطوط تلفن همراه با خطوط فضای مجازی بسیار تفاوت دارد. این‌که مدام از طریق پیامکی تبلیغاتی روی خط تلفنمان به ضیافت دروغین برنده شدن یک دستگاه BMW دعوت شویم آزاردهنده خواهد بود.

ادامه مطلب

رادکاني

افزایش 40 درصدی حجم مکالمات زوار اربعین حسینی

مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش 40 درصدی حجم مکالمات زوار اربعین حسینی نسبت به سال گذشته، خبر داد.

ادامه مطلب

هکرها

اطلاعات 180 ميليون کاربر موبايل در معرض خطر

به دليل وجود اشتباهي در کدگذاري 685 اپليکيشن هکرها مي توانند به پيامک ها و تماس هاي صوتي 180 ميليون کاربر موبايل دسترسي يابند.

ادامه مطلب

گوشي موبايل

تست تششع گوشي هاي وارداتي/ سلامت گوشي قاچاق اندازه گيري نمي شود

مديرکل نظارت بر سرويس هاي راديويي رگولاتوري، با بيان اينکه سلامت گوشيهايي که قانوني وارد کشور مي شوند، تست مي شود، گفت: سلامت گوشي هاي قاچاق اندازه گيري نمي شود.

ادامه مطلب

هري پاتر

بازي واقعيت افزوده هري پاتر سال آينده براي موبايل منتشر مي شود

بعد از موفقيت هاي عجيب و فراوان پوکمون گو، تب واقعيت افزوده بيش از پيش مردم را فرا گرفت. به دنبال اين اتفاق شاهد انتشار ليست هايي در سطح اينترنت بوديم که علاقه مندان در آن ها پيرامون بازي ها، فيلم ها و دنياهايي که دوست داشتند با اين تکنولوژي ترکيب شده و يک تجربه واقعيت افزوده به وجود بياورند نوشتند.

ادامه مطلب