شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
رجيستري

مردم قبل از 14 آذر آیفون و آیپد قاچاق نخرند/ شاید رجیستر شود شاید نشود

اگرچه وزیر ارتباطات گفته: پیش از آغاز روز 14 آذر همه گوشی‌ها حتی اپل مجاز شناخته می‌شود، اما پیش از این نمونه‌هایی از آیفون ایکس غیرقانونی رجیستر نشده و پیغام مهلت استفاده 30 روزه دریافت کرده‌اند.

ادامه مطلب

زلزله

وزیر ارتباطات خبر داد

ارتباطات تلفن ثابت و همراه در کرمان برقرار است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: برغم وقوع زلزله 6 ریشتری صبح امروز در استان کرمان، ارتباطات تلفن ثابت و تلفن همراه در این استان برقرار و پایدار است.

ادامه مطلب

گوشي‌هاي سرقتي

چه‌کسی مسوول گوشی‌های سرقتی است؟

اگرچه خرید گوشی‌های دست‌دوم در بازار رایج است، اما از آنجایی که تضمینی نیست که این گوشی‌ها مسروقی نباشند، این خریداران هستند که باید دقت کنند تا گرفتار مشکل نشوند.

ادامه مطلب

سيد هادي سجادي

معاون سازمان فناوري اطلاعات اعلام کرد:

توصيه هاي ارتقاي امنيت براي توزيع کنندگان برنامه کاربردي موبايلي منتشر شد

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بر اساس تکاليف تعريف شده در حوزه الزامات امنيتي شبکه ملي اطلاعات، توصيه هاي ارتقاي امنيت براي توزيع کنندگان برنامه هاي سامانه ها هوشمند را تهيه و منتشر کرد.

ادامه مطلب

آيفون 10

ورود مسافري يک دستگاه آيفون 10 به کشور، مانعي ندارد

در طول چند روز گذشته مدام اخبار ضد و نقيضي در رابطه با واردات مسافري آيفون 10 اپل منتشر شد که سؤالات بسياري براي کاربران ايجاد کرد.

ادامه مطلب

گوشي

کدام گوشی‌های مسافری نیاز به رجیستری ندارند؟

با توجه به اینکه شرایط واردات گوشی تلفن همراه برای مسافران پیش از این مشخص شده بود اکنون براساس اطلاعات جدید کسانی که قصد اقامت تا 30 روز در کشور را دارند، نیازی به رجیستری گوشی نخواهند داشت.

ادامه مطلب

رجيستري موبايل

مدير ICT اتاق اصناف ايران:

واردکنندگان مجاز گوشي ظرفيت رفع نياز کشور را ندارند

مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات اتاق اصناف ايران گفت: واردکنندگان مجاز گوشي ظرفيت وارد کردن اين محصول به اندازه نياز کشور را ندارند.

ادامه مطلب

سيم کارت

سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد

سیم‌کارت چند شماره‌ای در نمایشگاه تله‌کام ۲ سال پیش معرفی شد اما عملیاتی نشد، معاون اپراتور دوم موبایل می‌گوید: در ارائه یک سرویس ابعاد مختلف فرهنگی و امنیتی مدنظر قرار می گیرد که رگولاتوری درباره این سرویس نگرانی‌هایی دارد.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

مهندس آذری جهرمی :

نسل پنجم تلفن همراه زودتر از سال 2023 تجاری نمی شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نسل پنجم تلفن همراه زودتر از سال 2023 تجاری نمی شود و اکنون در مرحله آزمایش مدل های مفهومی است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

معاون رگولاتوری:

3 هزار سیم‌کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی مزاحم مسدود شد

معاون رگولاتوری از ثبت 221 هزار و 755 شکایت مرتبط با پیامک های تبلیغاتی مزاحم و مسدود شدن حدود3 هزار سیم کارت ارسال کننده پیامک انبوه مزاحم، خبر داد.

ادامه مطلب