شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
گوشي

آمار جدید واردات موبایل اعلام شد

تا پایان تیرماه سال‌جاری بیش از یک میلیون و 357 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به کشورمان وارد شده است.

ادامه مطلب

گوشي

گوشي تلفن همراه 10 درصد ارزان‌‌تر شد

پس از اعلام بسته جديد ارزي دولت، بازار گوشي تلفن همراه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان داد و قيمت انواع آن 10 درصد کاهش يافت.

ادامه مطلب

موبايل

رييس اتحاديه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد: تا هفته آينده موبايل نخريد!

درحالي که بازار تلفن همراه طي هفته‌هاي گذشته با افزايش بي‌سابقه‌ قيمت مواجه شده و مردم براي خريد اين کالا سردرگم هستند، رييس اتحاديه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که مردم فعلا گوشي نخرند، چرا که تا يک هفته آينده وضعيت بهتر مي‌شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه دولت خبر داد

آخرین تصمیمات از نحوه تخصیص ارز برای بازار تلفن همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای تثبیت قیمت در بازار تلفن همراه، اظهار کرد: بر اساس اعلام تصمیم نهایی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تامین ارز گوشی‌های تلفن همراه با قیمت زیر 300دلار از گروه دو، مقداری تکلیف بازار تلفن همراه روشن خواهد شد.

ادامه مطلب

گوشي

آذري جهرمي در شيراز:

گوشي هاي توقيف شده بايد وارد بازار شود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در شيراز گفت: براي تعديل بهاي گوشي تلفن همراه بايد گوشي هاي توفيق شده وارد بازار مي شود تا قيمت به وضعيت رضايتبخش نزديک شود.

ادامه مطلب

زاهدي

در بیش از 262 روستای استان کرمان:

بهره‌برداری از 88 ایستگاه مخابراتی تلفن همراه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر امروز وزیر ارتباطات و فناوری به استان کرمان 88 ایستگاه مخابراتی تلفن همراه در بیش از 262 روستا بهره‌برداری و همچنین تعداد 112 سایت مخابراتی تلفن همراه نسل بالا در استان افتتاح خواهد شد.

ادامه مطلب

گوشي

اطلاعات تلفن‌همراه بزرگترين تهديد عليه شما

امروزه گوشي‌هاي تلفن همراه به گنجينه‌هايي با ارزش از اطلاعات تبديل شده‌اند. گنجينه‌هايي که مي‌تواند تصاوير و فيلم‌هاي خصوصي باشد يا اطلاعات بانکي و يا اطلاعات کاري و محرمانه که در صورت انتشار عواقب جبران ناپذيري به دنبال خواهند داشت.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

واکنش وزیر ارتباطات به ودایع ۳۵۰۰ میلیاردی تلفن همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با پیش کشیدن مقوله واگذاری غیردقیق مخابرات در سالهای گذشته، خبر از پیگیری مشکلاتی نظیر ودیعه‌های ۳۵۰۰ میلیارد تومانی أخذ شده از تلفنهای همراه، انحصار مخابرات در فیبرنوری و نابرابری در معیشت نیروهای مخابرات داده است.

ادامه مطلب

هواوي

زمان عرضه پرچمدار جدید هواوی

شرکت هوآوی احتمالا گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در بهار سال 2018رونمایی و عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

فرصت 10روزه تا قطع گوشی‌های قاچاق اپل و یک ماهه برای گوگل،بلک بری وموتورلا

اگر برای صاحبان گوشی‌های تلفن همراه پیامکی با سرشماره 7777 یا HAMTA مبنی بر عدم سرویس‌دهی گوشی تلفن همراهشان از یک تاریخ مشخص آمد، این افراد می‌توانند به فروشنده مراجعه و گوشی خود را پس بدهند.

ادامه مطلب