شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
سیم کارت

شناسایی۳۰ میلیون سیم‌کارت بی‌هویت/کسی نمی‌تواند بیش از ۱۰ سیم‌کارت داشته باشد

با ساماندهی هویت صاحبان سیم‌کارت‌های تلفن همراه، حدود ۳۰ میلیون سیم‌کارت بدون هویت یا با هویت ناقص شناسایی شد.

ادامه مطلب

گوشی

واردات هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تلفن همراه در ۸ ماه/ رشد ۳۷ درصدی واردات تلفن همراه

سخنگوی گمرک گفت: در هشت ماهه سال ۱۳۹۹، حدود ۷ میلیون و هشتصد هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۱۹۸میلیون دلار به صورت تجاری وارد کشور شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از لحاظ تعداد، بیش از ۳۷ درصد رشد را نشان می دهد.

ادامه مطلب

گوشی

سه راه برای رفع مشکل کند شدن تلفن همراه

برای بهبود مشکلاتی که منجر به کند شدن موبایل اندرویدی شده‌اند، سه راه مختلف وجود دارد.

ادامه مطلب

آمار تلفن همراه

تعداد مشترکان تلفن همراه از ۱۱۸ میلیون گذشت

تعداد مشترکان اپراتورهای تلفن همراه بر اساس آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پایان سال ۱۳۹۸ به بیش از ۱۱۸ میلیون و ضریب نفوذ آن به ۱۴۲ درصد رسید.

ادامه مطلب

علي محمد منتظري

تعرفه عمده‌فروشي خدمات پايه تلفن همراه تصويب شد

مديرکل دفتر بررسي‌هاي فني، اقتصادي و مديريت راهبردي رگولاتوري از تصويب تعرفه عمده‌فروشي خدمات پايه تلفن همراه به دارندگان پروانه اپراتور مجازي (MVNO) در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد.

ادامه مطلب

بازار - تبلت - تلفن همراه

هفته سرنوشت‌ساز پیش روی بازار تلفن همراه

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این‌که در یک ماه اخیر 500 تا 550 تلفن همراه ثبت سفارش شده است، گفت: شرایط بازار در هفته آینده معیار مناسبی برای پیش‌بینی آینده بازار و فعالیت واردکنندگان اصلی است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ابلاغيه جديد رجيستري تلفن همراه مسافري

طبق ابلاغيه جديد رجيستري، متقاضيان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافري اگر در زمان ثبت شناسه (IMEI) دستگاه در سامانه گمرک خطايي مبني بر تعريف نشدن کد متناظر گمرکي دريافت کردند، درصورتي که شناسه پيش از برقراري ارتباط برخط گمرگ و همتا، در گمرک ثبت شده باشد، پس از بررسي‌هاي لازم، کد فعال‌سازي از طرف سامانه همتا براي متقاضي ارسال مي‌شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه مطرح کرد؛

ادعای دروغین که باعث افزایش 10درصدی قیمت تلفن همراه شد

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: تمامی واحدهای صنفی خرید و فروش و تعمیر تلفن همراه موظف هستند برای ارائه خدمات، کارت ملی دریافت کنند.

ادامه مطلب

سعيد فلاح

دليل افزايش قيمت تلفن همراه اعلام شد

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بيان اينکه بازار تلفن همراه بازاري کاملا وابسته به ارز است، گفت: بيش از 30 درصد افزايش قيمت گوشي تلفن همراه در بازار به دليل کمبود عرضه است.

ادامه مطلب

گوشي

واردات 601 میلیون دلار تلفن همراه از ابتدای طرح رجیستری

پس از اجرای طرح رجیستری، تلفن‌های وارد شده از مبادی گمرکی در سال 1396 به دو میلیون افزایش یافته و این عدد در سال 1397 تاکنون 1.6میلیون بوده که حجم ارزی گوشی‌های واردشده از ابتدای اجرای طرح را به 601 میلیون دلار می‌رساند.

ادامه مطلب