جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
پيامک‌هاي تبليغاتي

آب پاکی که روی پیامک‌های تبلیغاتی ریخته شد

در حالی که کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغات خود راه‌هایی مانند ارسال پیامک از شماره‌های شخصی و ثابت را برگزیده بودند، اکنون با راه‌اندازی سامانه ۱۹۵، امکان شکایت از شماره‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی، ثابت و سرشماره‌های دیگر نیز فراهم شده و مشترکان با استفاده از این سامانه می‌توانند امکان قطع سرویس ارسال پیامک از این شماره‌ها را فراهم کنند.

ادامه مطلب

رجيستري

بدون رجیستری موفق، موبایل پس از 30 روز قطع می‌شود

گوشی‌های جدیدی که به شبکه اپراتوری تلفن همراه وارد می‌شوند باید فرآیند فعال سازی را به طور کامل و موفق طی کنند در غیر این صورت پس از 30 روز قطع می‌شوند.

ادامه مطلب

سوني

سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟

به تازگی در فضای مجازی تصاویر جدیدی از گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا منتشر و شده است که از صفحه نمایش بدون حاشیه آنها حکایت دارد.

ادامه مطلب

آيفون 8

بهبود باتری در آیفون‌های سال 2018

گوشی‌های هوشمند جدیدی که شرکت اپل قصد دارد در سال آینده 2018 میلادی معرفی کند، از باتری‌های بهتری برخوردارند.

ادامه مطلب

اپل

در سال آینده؛

اپل سه مدل آیفون جدید رونمایی می کند

طبق گزارش های جدید اپل سال آتی سه موبایل جدید رونمایی می کند.

ادامه مطلب

پيامک

پیامک 25 ساله شد

25 سال پیش در چنین روزهایی یکی از کارآمدترین ابزار ارتباطی دنیا متولد شد، این ابزار که پیامک نام دارد در سوم دسامبر 1992 از راه رسید.

ادامه مطلب

رجيستري موبايل‌ها

جزئیات اجرای فاز دوم رجیستری/ اعمال سیاست برای گوشی‌های اپل از ۱۴ آذر

مرحله دوم طرح رجیستری صرفاً برای تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه اجرا می‌شود و سایر مدل‌های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

اطلاعیه رگولاتوری درباره اجرای فاز دوم طرح رجیستری

مرحله دوم طرح رجیستری صرفا برای تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه‌شنبه 14 آذرماه اجرا می‌شود و سایر مدل‌های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب

هک تصاوير موبايل

توصيه‌هايي براي جلوگيري از هک تصاوير موبايل

اگر علاقمند به عکاسي با تلفن شخصي خودتان هستيد و نمي‌خواهيد اطلاعات موقعيتي شما توسط عکس گرفته شده منتشر شود، حتماً گزينه‌هاي مربوط به GPS Camera را غيرفعال کنيد.

ادامه مطلب

سيم‌کارت

رقابت سیم‌کارت‌های مجازی با اپراتورهای سنتی

ورود سیم‌کارت‌های مجازی به بازار ایران در نگاه اول عجیب به‌نظر می‌رسد. دست‌کم از نگاه مصرف‌کننده‌های عادی، مجازی بودن سیم‌کارت و خدماتی که باید ارائه کند، در هاله‌ای از ابهام است.

ادامه مطلب