دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
کرم پور

ITU بررسی می کند:

پیشنهاد ایران برای مرکزیت تایید نمونه تجهیزات ارتباطی منطقه

مدیر بخش استاندارد اتحادیه جهانی مخابرات با استقبال از پیشنهاد ایران برای مرکزیت تایید نمونه تجهیزات ارتباطی منطقه گفت: ITU این آمادگی را دارد تا مدارک و مستندات رگولاتوری ایران را در بخش استاندارد و تایید نمونه بررسی کرده و نظر خود را در این زمینه اعلام کند.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظيم مقررات خبر داد:

پايان بررسي‌هاي کارشناسي درباره‌ اصلاح نظام تعرفه‌گذاري خدمات مخابراتي

بررسي‌هاي کارشناسي درباره اصلاح نظام تعرفه‌گذاري خدمات مخابراتي شامل نحوه تعيين تعرفه مکالمه تلفن ثابت و همراه در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به پايان رسيده و نتايج اين بررسي تا پايان امسال و يا اوايل سال 90 به کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات داده مي‌شود.

ادامه مطلب

سران مختار

رگولاتوري ايران رياست SATRC را برعهده مي‌گيرد

به گفته معاون امور بين‌الملل و مهندسي ارتباطات رگولاتوري ماهيت و اهميت راهبردي ICT در استراتژي کشورها و وجود مزيت‌هاي بالقوه و بالفعل کشورمان در تعامل با ساير کشورها، حضور موثر و مستمر در تصميم‌گيري‌ها و تصميم‌سازي‌هاي مجامع بين‌المللي را بيش از پيش مورد تاکيد قرار مي‌دهد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

تعیین حق الامتیاز پروانه‌ها و جریمه اپراتورها به وزارت ارتباطات محول شد

بر اساس قانون برنامه پنجم، اختیار تعیین حق الامتیاز پروانه‌ها و جریمه اپراتورها از هیات دولت به کمیسیون تنظیم مقررات منتقل شد که پیش از این وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تعیین میزان حق الامتیازهای پروانه ها باید تایید و تصویب هیات وزیران را اخذ می کرد.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات:

موظفیم با شورای رقابت همکاری کنیم

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در دستورالعمل شورای رقابت مواردی مطرح شود که براساس آن کمیسیون تنظیم مقررات مجبور شود یکسری تعرفه‌هایی که تصویب شده را تغییر دهد، گفت: این موضوع بستگی به این دارد که بخش حقوقی‌ به چه صورتی آن را تفسیر کنند که آیا این موضوع عطف به ما سبق می‌شود یا نه؟

ادامه مطلب

تیک نیوز

با حضور 9 کشور

ایران میزبان شورای رگولاتوری‌ های جنوب آسیا می شود

دوازدهمین شورای رگولاتوری‌ های جنوب آسیا -SATRC - هشتم تا دهم اسفندماه با حضور 9 کشور به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

مطهري

برای تغییر تعرفه های مخابراتی؛

رگولاتوری صبر و شورای رقابت عجله کند

به گفته رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی، بهتر است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا ارایه دستورالعمل تعرفه گذاری نرخ های مخابراتی قیمت ها را تغییر ندهد.

ادامه مطلب

سبوحي

کمیسیون تنظیم مقررات رگولاتوری تصویب کرد:

تداوم استفاده از کد خدماتی 124 تا پایان سال

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رگولاتوری با درخواست وزارت بازرگانی مبنی بر تداوم استفاده ستاد خبری سازمان بازرگانی استان ها از کد سه رقمی 124 تا پایان سال جاری موافقت کرد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات:

اختلاف مخابرات با شرکت زیرساخت حل شد

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: با انعقاد قرارداد میان شرکت ارتباطات زیر ساخت و مخابرات، مشکل کمبود اینترنت چند استان بزرگ برطرف شد.

ادامه مطلب

شميراني

درباره اخطارهای مطبوعاتی رگولاتوری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هر کشوری به واسطه جایگاه قانونی اش عنوان فصل الخطاب در حوزه ارتباطات تلقی شده و مصوبات، ابلاغ ها و تذکرات آن لازم الاجراست.

ادامه مطلب