جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
کرم پور

درآمد غیرقانونی ایرانسل از پیامک های ناموفق!

رییس رگولاتوری: پیگیری و برخورد می‌کنیم

دریافت هزینه پیامک‌های به مقصد نرسیده توسط اپراتورهای تلفن همراه از مشترکان تلفن همراه یکی از چالش‌های قدیمی در حوزه ارتباطات کشور است. موضوعی که بارها توسط رگولاتوری به اپراتورها اخطار داده شد که براساس قانون آنها حق دریافت هزینه پیامک‌هایی که به مقصد نمی‌رسند را از مشترک ندارند. اما با انجام یک آزمایش ساده می‌توان دریافت که کدامیک از اپراتورها همچنان در این زمینه تخلف می‌کنند و جالب اینکه رگولاتوری با اینکه این تخلف کاملا محرز است تاکنون اقدامی جدی در جهت برخورد با این تخلفات انجام نداده است.

ادامه مطلب

پژويان

شکایت بانک صادرات از سازمان تنظیم مقررات بررسی می‌شود

رییس شورای رقابت اعلام کرد: بانک صادرات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کرده است این موضوع در دست بررسی است.

ادامه مطلب

رگولاتوري

رگولاتوری ضوابط دکل آنتن های مخابراتی را تدوین می کند

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) از تدوین ضوابط دکل آنتن های مخابراتی خبر داد.

ادامه مطلب

زارعيان

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران:

مکاتبات رگولاتوری با مخابرات اخطار تلقی نمی شود

درحالی که معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده بود که رگولاتوری در سال جاری تاکنون 12 اخطار برای شرکت مخابرات ایران صادر کرده است، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات به طور پیوسته با سازمان تنظیم مقررات در حال مکاتبه است و این مکاتبات به نظر اخطار نمی آید.

ادامه مطلب

سبوحي

اپراتور رایانه دانش گلستان جریمه نمی شود

معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه در شرایط حاضر دلیلی برای جریمه کردن اپراتور رایانه دانش گلستان وجود ندارد، اعلام کرد: دلیل تاخیر در واگذاری سرویس این اپراتور موجه است.

ادامه مطلب

ايرانسل

رگولاتوری:

ایرانسل در محاسبه تعرفه مکالمات حجاج تخلف کرده است

این روزها همزمان با آغاز ایام حج تمتع، دو اپراتور تلفن همراه کشور، طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه‌‌ای را برای زائران بیت الله الحرام در نظر گرفته‌اند به نحوی که بسیاری از کارشناسان این موضوع را ناشی از جدی شدن هر چه بیشتر بازار ارتباطی کشور می‌دانند که نهایتا مشترکان برنده اصلی این رقابت خواهند بود. با وجود گذشت سه روز از آغاز موسم حج در کشور عربستان با نگاهی گذرا به وعده‌های داده شده توسط اپراتورها نشان می‌دهد که ایرانسل بر خلاف آنچه که در تبلیغات اعلام می‌کنند نه تنها تماس های دریافتی حجاج را رایگان نکرده است بلکه چندین برابر بیشتر از ارقام اعلامی از مشترکان هزینه بابت مکالمات دریافت می‌کند.

ادامه مطلب

پژويان

رييس شوراي رقابت:

تصميم‌گيري در خصوص تعرفه تلفن ثابت به هفته آينده موکول شد

به گفته رييس شوراي رقابت بررسي نهايي تعرفه‌هاي تلفن ثابت به دليل وجود چند سوال به جلسه هفته آينده موکول شد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

شبکه علمی کشور 74 واحد دانشگاهی پژوهشی را متصل می‌کند


معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوری با بهره‌گیری از اصول رگولاتوری، ناظر بر دارنده پروانه شبکه علمی کشور است.

ادامه مطلب

اصغريان

توسط رگولاتوری؛

نحوه اجرای آیین نامه تعاملی مخابرات و شرکت های اینترنتی بررسی می شود

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: چگونگی اجرای مصوبه 97 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با عنوان آیین نامه تعاملی میان شرکت مخابرات ایران و شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت شناخته می شود، بررسی می شود.

ادامه مطلب

پژويان

رییس شورای رقابت اعلام کرد:

رگولاتوری کارهای تخصصی و فنی خود را انجام دهد

رییس شورای رقابت مخالفت خود را با ادغام این شورا با سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی اعلام کرد و گفت: رگولاتوری بهتر است کارهای فنی و تخصصی مربوط به خود را انجام دهد.

ادامه مطلب