دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد:

بازنگری جامع طرح نامبرینگ در کشور

از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به مخابرات ابلاغ شده که برنامه‌اش را برای تخلیه کد به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کند و کد 09990 تخلیه شود.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون رگولاتوري تشريح کرد:

چگونگي حذف دايل‌آپ، تولد اپراتورهاي مجازي و راه‌اندازي اپراتور چهارم

معاون صدور پروانه رگولاتوري از حذف دايل‌آپ و تولد اپراتورهاي مجازي با راه‌اندازي اپراتور چهارم خبر داد و گفت: گام بعدي پس از تصويب رومينگ شبکه‌ها در کميسيون تنظيم مقررات و راه‌اندازي اپراتور سوم، تعريف اپراتورهاي مجازي است.

ادامه مطلب

اصغريان

برترین‌های PAP و SAP در سال 89 توسط رگولاتوری مشخص شدند

سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با انتخاب برترین های PAP و SAP در سال 89 اسامی آنها را در روز ارتباطات معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب

رضواني

سالن هاي مانيتورينگ آنلاين در مناطق هفتگانه بهره برداري مي شوند

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از بهره برداري از سالن هاي مونيتورينگ در مناطق هفتگانه اين سازمان براي نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات با هدف حمايت از حقوق مردم خبر داد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون سازمان رگولاتوري:

آيين‌نامه‌ مربوط به سيم‌کارت‌هاي 288 هزار توماني اعلام مي شود

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در مذاکرات خود با مخابرات درباره سيم‌کارت‌هاي 288 هزار توماني به دنبال آن بود که شرايط را به گونه‌اي تنظيم کند تا خود مشترک حق انتخاب داشته باشد؛ به اين معني که مثلا مشترک، سپرده‌اي نزد مخابرات داشته باشد تا اين شرکت در زمان نياز، به واسطه اين سپرده مبلغ کارکرد مشترک را کسر کند.

ادامه مطلب

مهدوي

مديرکل دفتر حقوقي سازمان تنظيم مقررات:

تنظيم قيمت بر عهده کميسيون تنظيم مقررات است

به گفته مديرکل دفتر حقوقي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، براساس بند 5 ماده 58 قانون اصلاح موادي از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و اجراي سياست‌هاي کلي اصل چهل و چهارم قانون اساسي يکي از وظايف شوراي رقابت تصويب دستورالعمل تنظيم قيمت است که تاکنون دستورالعمل ياد شده براي اعمال وظايف قانوني به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ابلاغ نشده است که همچنان اين سازمان منتظر ابلاغ دستورالعمل تصويب شده از سوي شوراي رقابت است.

ادامه مطلب

کرم پور

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

مانیتورینگ شبکه‌های اپراتورها در سازمان راه اندازی می شود

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مانیتورینگ شبکه‌های اپراتورها در سطح سازمان در حال راه‌اندازی است تا به واسطه آن بتوانیم فعالیت آنها را برخط نظاره کرده و بر کیفیت خدمات ارایه شده توسط اپراتورها نظارت داشته باشیم.

ادامه مطلب

مخابرات

در ایام نوروز؛

رگولاتوری بر شبکه اپراتورها نظارت می‌کند

رگولاتوری با پایش مستمر شبکه‌های اپراتورها و اعزام تیم‌های سیار برکیفیت شبکه‌ها در طول ایام نوروز نظارت می‌کند.

ادامه مطلب

كرم پور

رييس سازمان تنظيم مقررات:

آيين‌نامه‌ MMS به زودي ابلاغ خواهد شد

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: آيين‌نامه سرويس‌هاي چندرسانه‌اي به تصويب کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات رسيده و به زودي ابلاغ خواهد شد.

ادامه مطلب

رضواني

به منظور معرفی برترین‌های حوزه IT

رگولاتوری ارزیابی ارایه کنندگان سرویس‌های IT را آغاز کرد

ارزیابی‌ها براساس 4 محور رضایت مندی کاربران و مشتریان بالحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانون مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجراء و عملکرد شبکه معین شده انجام می‌شود.

ادامه مطلب