دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
رضواني

معاون سازمان رگولاتوري اعلام کرد:

تخلفات مخابرات تا آخر هفته تعيين تکليف مي‌شود

وقتي يک اپراتور در طول سال بيش از دو تخلف داشته باشد، تخلف عمده محسوب مي‌شود و سازمان مي‌تواند تا سه ميليارد تومان جريمه و کاهش مدت پروانه را متناسب با تخلفات ارتکابي داشته باشد.

ادامه مطلب

زارعيان

زارعیان:

توسعه خصوصی سازی بدون کمک رگولاتورها امکان پذیر نیست

رییس کمیته علمی پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قاعده بر این است که کشوری که می خواهد بخشی دولتی را خصوصی کند ابتدا باید رگولاتور آن بخش را ایجاد کند.

ادامه مطلب

رگولاتوري واگذاري سهام تاليا را بررسي مي کند

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به واگذاري سهام تاليا به شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: چنانچه تاليا براي رسيدگي به اين موضوع به رگولاتوري درخواست بدهد، سازمان تنظيم مقررات بررسي هاي لازم را انجام مي دهد.

ادامه مطلب

سازمان تجارت جهاني

شرط ورود به سازمان تجارت جهانی ارایه خدمات عمومی در روستاهاست

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: یکی از شروط ورود و عضویت در سازمان جهانی تجارت، ارایه خدمات عمومی مانند تلفن ثابت، خدمات پستی و اینترنت در مناطق محروم و روستایی توسط دولت‌هاست.

ادامه مطلب

سبوحي

شرکت های اینترنتی برای استفاده از تخفیف به رگولاتوری مراجعه کنند

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: شرکت های ارایه دهنده اینترنت شامل شرکت های PAP، ISP، ISDP برای استفاده از تخفیف 20 درصدی قیمت اینترنت به این سازمان مراجعه کنند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

رگولاتوری ایران در همایش جهانی رادیو شرکت می کند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران با همکاری سازمان ها و شرکت های عضو گروه کاری در همایش جهانی رادیو (WRC) در سال 2012 شرکت می کند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

خدمات ارتباطی در مناطق محروم اجباری می شوند

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی رگولاتوری گفت: زمینه اجرایی شدن ارایه خدمات عمومی اجباری (USO) در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

فعالیت ایران در بخش رگولاتوری اتحادیه جهانی پست آغاز شد

رییس مرکز امور بین‌الملل و مهندسی ارتباطات سازمان تنظیم مقررات گفت: همزمان ‌با تشکیل گروه‌ مطالعاتی "رگولاتوری پست" در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت ایران در بخش رگولاتوری اتحادیه جهانی پست نیز آغاز شده است.

ادامه مطلب

مطهري

در گفت و گو با رییس کمیته مخابرات مجلس تشریح شد:

نمره رگولاتوری در تنظیم بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان بخشی از حاکمیت وظیفه تنظیم بازار را برعهده دارد و در این راستا این سازمان است که تصمیم می‌گیرد کدام فناوری تحت چه شرایطی و توسط چه کسی باید وارد بازار شود.
پس از اینکه تمامی انتخاب‌ها انجام شد، این بار رگولاتوری از محل درآمدهای اپراتور برنده حق امتیاز خود را برمی‌دارد و به درآمدهای دولت می‌افزاید.
اما آیا اینکه رگولاتوری در جریان همه این فرآیندهای به درستی عمل کرده است یا نه موضوعی است که در مورد آن با علی مطهری، رییس کمیته مخابرات مجلس به گفت و گو نشسته ایم که در ادامه می‌خوانید.

ادامه مطلب

کرم پور

اصول حاکم بر پروانه علمی کشور تصویب شد

به گفته رییس سازمان رگولاتوری،‌ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اصول حاکم بر پروانه علمی کشور را تصویب کرد.

ادامه مطلب