جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
رگولاتوري

38 نفر از کارکنان رگولاتوری ضابط دادگستری شدند

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: در پی هماهنگی با دادستانی‌های سراسر کشور و با رویکرد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی و حقوقی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، 38 نفر از نیروهای نظارتی رگولاتوری در تهران و مناطق هفتگانه پس از گذراندن دوره آموزشی تخصصی ضابطین دادگستری، کارت ضابط خاص دادگستری را دریافت کرده‌اند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

دریافت هزینه آهنگ پیشواز تلفن همراه فقط با تایید مشترک

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، برقراری هرگونه خدمات ارزش افزوده (از جمله آهنگ پیشواز) و دریافت هزینه فقط با تایید مشترکان امکان‌پذیر است.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

تعداد مشترکان وایمکس در کشور دو برابر شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت‌های دارای پروانه ارایه خدمات ارتباطات بی‌سیم مبتنی ‌بر فناوری وایمکس از ابتدای سال تاکنون در تعداد مشترکین 131.5درصد و در مقدار پهنای باند فروخته شده 182.5 درصد رشد داشته‌اند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

بررسی عملکرد20ماهه سازمان تنظیم مقررات در گفتگو با کارشناسان

رگولاتوری که گلادیاتور نیست!

ابتدای بهمن ماه سال 1388 با عوض شدن وزیر ارتباطات وقت، محمد کرم پور به عنوان رییس سازمان تنظیم مقررات از سوی رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگزین محمود خسروی شد. در آن زمان تقی پور در مراسم معارفه رییس جدید تاکید کرد: "توقع‌مان از مدیریت جدید این است که سرعت پیشرفت و توسعه را در این حوزه افزایش داده تا بتوانیم حضور موثری در مجامع جهانی داشته باشیم و بیش از پیش در این زمینه موفق عمل کنیم." حال با گذشت نزدیک به 20 ماه وضعیت عملکرد این سازمان را با کارشناسان مرور کرده‌ایم.

ادامه مطلب

اصغريان

شکایتی از کم فروشی اینترنت به رگولاتوری گزارش نشده است

مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شکایتی از کاربران اینترنت درباره کم فروشی شرکت های اینترنتی به رگولاتوری گزارش نشده است.

ادامه مطلب

اينترنت

برداشت‌ها از مصوبه حذف محدودیت دانلود اشتباه است

مسوول دبیرخانه گروه شرکت های ندا از برگزاری چندین جلسه میان شرکت های PAP و سازمان تنظیم مقررات برای رفع سوء تعبیر در مورد ممنوعیت فروش حجمی اینترنت پرسرعت خبرداد و گفـت: مصوبه 49 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که سال گذشته در این زمینه ابلاغ شد به طور کامل شفاف سازی شده است.

ادامه مطلب

اينترنت

مدیران شرکت‌های ارایه کننده اینترنت

رقابت و کیفیت اینترنت فدای دانلود نامحدود می‌شود

صدور بخشنامه برداشته شدن محدودیت دانلود اینترنت توسط سازمان تنظیم مقررات و نپرداختن به جزییات بیشتر این بخشنامه موجب شد تا بسیاری از کاربران و مدیران شرکت‌های ارایه‌کننده این خدمات در کشور با ابهامات زیادی روبه‌رو شوند. از همین رو با برخی از مدیران شرکت‌های خصوصی گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌خوانید.

ادامه مطلب

زارعيان

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران:

رگولاتوری خسارت مخابرات را از حذف کدهای بین شهری تقبل کند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید خسارت مخابرات را به دلیل حذف کدهای بین شهری تقبل کند.

ادامه مطلب

تزئيني

بهره برداري از شبکه هاي راديوترانک عمومي به بخش خصوصي واگذار مي‌شود

پروانه ايجاد و بهره برداري از شبکه هاي راديوترانک عمومي از طريق مزايده عمومي به اشخاص حقوقي واجد شرايط واگذار مي‌شود.

ادامه مطلب

اصغريان

شکایت یک کاربر هم می تواند باعث تعلیق پروانه اپراتور شود

یک مقام مسوول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شکایت حتی یک کاربر سرویس های فناوری اطلاعات نیز می تواند پروانه اپراتورهای ارایه دهنده این خدمات را با مشکل تعلیق یا اخطار مواجه کند.

ادامه مطلب