دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
سبوحي

رگولاتوری بررسی می کند؛

کاهش تعرفه VOIP از ده تومان در دقیقه به یک تومان

معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: درخواست مطرح شده از سوی شرکت های ارایه دهنده خدمات تلفن اینترنتی برای کاهش عوارض VOIP در رگولاتوری بررسی می شود.

ادامه مطلب

رضواني

معاون رگولاتوری:

اپراتور سوم هر علتی را برای تاخیر عنوان کند برای ما قانع‌کننده نیست

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه همیشه پروانه اپراتورها خط عمل ما محسوب می‌شود، گفت: اپراتور سوم مشکلات فنی را برای تاخیر عنوان کرده که البته آنها هر مشکلی که داشته باشند، برای ما قانع‌کننده نیست و باید بررسی شود؛ ما براساس زمانی که اعلام کرده بودیم، آنها باید عرضه سیم‌کارت‌هایشان را آغاز می‌کردند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

رگولاتوری اعلام کرد:

جلوگیری از فعالیت 200 شبکه رادیویی غیرمجاز

یک مقام مسوول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از جلوگیری فعالیت بیش از 200 شبکه رادیویی غیرمجاز و رفع بیش از 50 مورد تداخل رادیویی در کشور در سال 89 خبر داد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون سازمان رگولاتوری:

تمامی خدمات همراه اول مشمول تسهیم درآمد 1/28 درصدی با دولت است

به گفته معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایرانسل از تمامی محل های درآمدی خود از جمله مکالمه، دیتا و سرویس های ارزش افزوده 1/28 درصد آن را به دولت پرداخت می کند و این موضوع شامل حال همراه اول اول نیز می شود.


گفت: همراه اول موظف به پرداخت 1/28 درصد از درآمد تمامی سرویس های خود از جمله پیام کوتاه، GPRS، MMS و مکالمه به دولت است.

ادامه مطلب

فيضي

فیضی:

مذاکره با رگولاتوری برای تعیین تکلیف کد 09990 در جریان است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مذاکرات در حال انجام با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تعیین تکلیف کد خدماتی 09990 خبرداد و گفت: احتمال دارد برای استفاده از این شماره بخواهیم هزینه ای را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بپردازیم.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات:

خرید سهام مبین‌نت توسط همراه اول قانونی، اما در حال بررسی

به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات، نمی‌توان به صراحت گفت سهامداری مخابرات در مبین‌نت ممنوع است یا اشکال ندارد؛ رگولاتوری نیز در خصوص غیرمجاز بودن این خرید به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ اما سنگینی بیشتر نظریه به این سمت است که این خرید اشکالی ندارد.

ادامه مطلب

پست

گفت و گو با معاون رگولاتوري درباره تغيير تعرفه‌هاي پست

اين 1000 درصد تازه 40 درصد است

به گفته معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان رگولاتوري، آنچه که در حال حاضر در تعرفه‌هاي پستي افزايش يافته تنها 40 درصد از قيمت تمام شده مرسولات پستي است.

ادامه مطلب

اصغريان

تشریح آیین‌نامه تعاملی مخابرات و PAPها

PAPها بابت امکانات زیربار نرفته جریمه می‌شوند

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات رگولاتوری، در صورت واگذاری خدمات از سوی مخابرات به شرکت‌های ندا و زیر بار نرفتن امکانات شرکت‌های PAP جریمه خواهند شد.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات:

اسپادان و رایانه دانش گلستان آماده ارایه سرویس وایمکس نیستند


درحالی که دو اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان و اسپادان آمادگی خود برای ارایه سرویس وایمکس از چندی پیش اعلام کرده اند، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بدون ارایه توضیحات دقیق اعلام کرد که این دو اپراتور هنوز شرایط لازم را برای ارایه سرویس کسب نکرده اند.

ادامه مطلب

وزير ارتباطات

وزیر ارتباطات:

هدف ما افزایش سهم ICT در تولید ناخالص داخلی است

وزیر ارتباطات در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تلاش اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و رگولاتوری در سال گذشته قدردانی کرد.

ادامه مطلب