یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري

در صورت ارایه پیشنهاد از سوی زیرساخت؛

رگولاتوری کاهش تعرفه اینترنت را بررسی می کند

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: در صورت ارایه پیشنهاد از سوی شرکت زیرساخت، رگولاتوری کاهش تعرفه اینترنت را بررسی می کند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

یک مقام رگولاتوری:

همراه اول جریمه نشده است

یک مقام مسوول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام خبر جریمه شدن همراه اول را تکذیب کرد.

ادامه مطلب

اميدي

رییس پلیس مبارزه با جرایم رایانه ای:

پلیس فتا به کارگروه پایش و کنترل سرویس های ارتباطی ملحق شد

رییس پلیس مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس آگاهی کشور گفت: پلیس امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات – فتا - به کارگروه پایش و کنترل سرویس های ارتباطی که در پی امضای تفاهمنامه میان 8 دستگاه اجرایی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل شده است، ملحق شد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

رگولاتوری با تخلفات اپراتور سوم طبق پروانه برخورد می کند

مدیر کل دفتر حقوقی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: به دلیل رعایت نکردن تعهدات اپراتور سوم، رگولاتوری طبق مفاد پروانه با این اپراتور برخورد می کند.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

با رای دادگاه وایمکس شرکت لایزر از امروز قطع می شود

براساس رای دادگاه عمومی تهران و تایید آن در دادگاه تجدید نظر استان تهران ادعای شرکت لایزر مبنی بر عدم شمول مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص آن شرکت رد شد. به این ترتیب این شرکت مجاز به ارایه خدمات بی سیم نیست.

ادامه مطلب

شميراني

از تکذیب شفاهی تا تایید عملی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به واسطه وظیفه مهم و سرنوشت‌ساز تنظیم بازار خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از جهات متعددی پاسخگوی مسایل طیف گسترده ای، از دولتی ها گرفته تا خصوصی ها باشد. به دلیل همین وظایف نیز این سازمان با فشارهای بیرونی مواجه بوده و هست، اما موضوع این نوشتار به مشکلی درون سازمانی و بدون دخالت عناصر بیرون از رگولاتوری باز می‌گردد.

ادامه مطلب

صادق عباسي شاهکوه

مدیر مرکز امور بین الملل رگولاتوری:

تست استاندارد تمامی تجهیزات ارتباطی الزامی است

مدیر مرکز امور بین الملل و مهندسی ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید براینکه تایید نمونه تجهیزات ارتباطی تنها مختص کالاهای وارداتی نیست، گفت: تست استاندارد هرگونه تجهیزاتی که در شبکه های ارتباطی به کار می رود اعم از اینکه وارد کشور می شود یا در کشور تولید می شود الزامی است.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون رگولاتوری:

"ترابردپذیری" شماره های موبایل فعلا ضروری نیست

معاون بررسی های فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد تدوین مقررات حاکم بر طرح "ترابردپذیری" شماره های موبایل که در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: جابه جایی شماره موبایل مشترکان در شبکه دیگر اپراتورها در کشور هنوز به امری ضروری تبدیل نشده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های ارتباطی رگولاتوری:

وضعیت اینترنت موبایل در کشور بسیار مطلوب است

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ارایه سرویس اینترنت روی موبایل بر بستر تکنولوژی GPRS دیگر به عنوان سرویس اینترنتی کاربرد نخواهد داشت و هم اکنون ارایه سرویس های اینترنت بر بستر EDGE به عنوان شاخص اینترنت موبایل در کشور در نظر گرفته می شود.

ادامه مطلب

E1

رگولاتوری در تصویب تعرفه خطوط E1 بی طرف نبوده است

دبیر انجمن شرکت‏های اینترنتی شاخه استان فارس در مورد تعرفه مصوب خطوط E1 گفت: تصویب این تعرفه، عملا نهاد نظارتی چون سازمان تنظیم مقررات را از یک ناظر بی طرف خارج می سازد.

ادامه مطلب