جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
گوشي

شناسايي گوشي‌هاي دزدي ساده‌تر شد

اگر در زمان خريد يک گوشي دست دوم نگران دزدي بودن آن هستيد، مي‌توانيد با استفاده از يک فناوري جديد از موضوع اطمينان کسب کنيد.

ادامه مطلب

گوشي

بلندگوي آمازون گوشي گمشده‌تان را پيدا مي‌کند

بلندگوي هوشمند شرکت آمازون موسوم به اکو تاکنون کارکردهاي مختلفي داشته اما به تازگي گوشي‌هاي تلفن همراه گم شده را هم پيدا مي‌کند.

ادامه مطلب

گوشي

گوشی پیکسل 2 در راه است

گوگل بعد از عرضه گوشی پیکسل درصدد عرضه مدل جدیدی از این گوشی موسوم به پیکسل 2 است و البته تاکید کرده که این گوشی ارزان قیمت نخواهد بود.

ادامه مطلب

گوشي

بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد

سازمان GSMA که از برگزار کننده‌های نمایشگاه MWC به حساب می‌آید، بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد. این سازمان گوشی گلکسی S7 اج را به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال انتخاب کرد. انتخابی که چندان هم دور از ذهن نبود.

ادامه مطلب

سبحاني فر

عضو کمیسیون صنایع مجلس

90درصد گوشی‌های تلفن همراه ‌بازار قاچاق است‌

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون 90درصد گردش مالی بازار موبایل در اختیار قاچاق است.

ادامه مطلب

گوشي

کارمندان براي خاموش کردن گوشي حق قانوني يافتند

شرکتهاي فرانسوي از اين پس بايد اين حق را براي کارمندانشان به رسميت بشناسند که در تعطيلات آخر هفته، اجباري به چک کردن گوشي‌شان نداشته باشند.

ادامه مطلب

گوشي

قیمت گوشی موبایل 10درصد بالا رفت

رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی از افزایش 10درصدی قیمت گوشی‌های تلفن‌های همراه به دنبال نوسانات اخیر نرخ ارز خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - تبلت - تجارت

تبلت يا گوشي؟

بسياري از افراد در حال حاضر از بين گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها، يک دستگاه را انتخاب کرده و از آن استفاده مي‌کنند، اما کساني هم هستند که تازه مي‌خواهند وارد دنياي فناوري شوند و يا کساني که هنوز هم نمي‌دانند به هر دوي اين دستگاه‌ها نياز دارند و يا يکي از آنها برايشان کافي است.

ادامه مطلب

سامسونگ

بررسي قيمت گوشي‌هاي سامسونگ در روسيه

سازمان حمايت از مصرف کنندگان روسيه، بررسي قيمت تمامي محصولات تلفن همراه کمپاني سامسونگ روسيه را آغاز کرده است.

ادامه مطلب

گوشي تلفن همراه

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت و گوشی:

احتمال افزایش قیمت گوشی با اجرای طرح رجیسترینگ

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت،گوشی موبایل و تجهیزات جانبی درباره اجرای مجدد طرح رجیسترینگ تاکید کرد: در شرایط فعلی اجرای این طرح قطعا منجر به کاهش هزینه‌های مشترک نشده و شاید حتی هزینه‌های مردم را هم افزایش بدهد.

ادامه مطلب